باید با ساخت و سازهای غیرمجاز برخورد شود

باید با ساخت و سازهای غیرمجاز برخورد شود
Facebook Twitter LinkedIn

۱۳:۴۹ | ۱۴۰۰/۱۱/۲۱

استاندار تهران یکی از ملاک های ارزیابی دستگاه ها را برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز دانست و گفت: از شهرداران می خواهیم تا جلوی ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح استان گرفته شود.
به گزارش اخبار ساختمان، محسن منصوری درباره ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح استان تهران گفت: پروژه ساخت و ساز غیرمجاز شناسایی نشده نداریم و این ساخت و سازها در حوزه هایی رخ می دهد که دستگاه های اداری و اجرایی حضور دارند بنابراین ضرورت دارد مجموعه های فرمانداری ها، بخشداری ها، جهاد کشاورزی، شهرداری ها و دستگاه های متولی نظارت کنند؛ اما در مقاطعی عزم برخی دستگاه ها در برخورد با این امر سست بوده که موجب برخی ساخت و سازهای غیرمجاز شده است.

وی افزود: به شهرداران در سطح استان تهران اعلام کردیم به طور جدی در این مورد پای کار بیایند تا جلوی ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح استان گرفته شود. به مسوولان مربوطه عنوان شده شاخص ارزیابی دستگاه ها جلوگیری از ساخت و سازهای غیر‌مجاز است و در این زمینه مصمم و پیگیر هستیم.

استاندار تهران با تاکید بر اینکه با مجموعه های دولتی دارای ساخت و ساز غیرمجاز نیز برخورد می شود، ادامه داد: خواسته رئیس دستگاه قضا درباره اهمیت مقوله حراست از محیط زیست و عدم تغییر کاربری اراضی زراعی را به همه دستگاه های اجرایی ابلاغ کردیم. هر مجموعه ای‌‌‌ در دولت ساخت و ساز غیرمجاز داشته باشد، اول و جدی تر از همه با او برخورد خواهد شد.

دنیای اقتصاد

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman