برنامه سمینارهای علمی تخصصی شرکت آزمایشگاه فنی خاک منتشر شد

برنامه سمینارهای علمی تخصصی شرکت آزمایشگاه فنی خاک منتشر شد
Facebook Twitter LinkedIn

۱۲:۲۴ | ۱۴۰۱/۰۳/۰۳

از طرف دفتر پژوهش و تحقیقات علمی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک برنامه برگزاری سمینارهای علمی_ تخصصی نیم سال اول منتشر و در اختیار علاقمندان به دوره های آموزشی قرار گرفت.

به گزارش اخبار ساختمان به نقل از روابط عمومی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، الهام زمانی فر مدیر دفتر پژوهش و تحقیقات علمی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: برنامه نیم سال نخست آموزشی شرکت شامل هفت عنوان دوره آموزشی خاص و کاربردی است که از 9 خرداد به صورت آنلاین در سراسر کشور آغاز و تا 14 شهریور ادامه خواهد داشت.

 

زمانی فر با اشاره به اینکه این دوره آموزشی با حضور اساتید با تجربه به نام و به صورت آنلاین برگزار خواهد شد افزود: دوره‌های آموزشی با عناوین " کاربرد آزمایش نفوذ مخروط با اندازه گیری فشار آب منفذی (CPTI) در مهندسی ژئو تکنیک"، استاد احدی 9 خرداد، " ارزیابی وضعیت روسازی و طرح بهسازی مطابق نشریه 234"، استاد بامداد 23 خرداد، " آشنایی با شاخص ناهمواری بین‌المللی راه ها (IRI)، استاد کریمی 6 تیر، "تشریح انواع خرابی های روسازی آسفالت و روش‌های ترمیم آن، استاد شورمیج 21 تیرماه، " روش‌های حفاظت و نگهداری روسازی‌ها، استاد محمودی‌نیا 10 مردادماه، " آشنایی با دوام بتن و روش‌های ارزیابی آزمایشگاهی آن، استاد احمدنیا 10 مرداد و " تعیین شاخص مقاومت زمین شناسی (GSI)، اساتید جمشیدی و ربانی 14 شهریور ماه برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: این وبینارهای آموزشی براساس برنامه زمان‌بندی انجام شده از خرداد امسال بصورت مجازی آغاز و تا 14 شهریور ادامه خواهد یافت که طریق آدرس وبینار ac.tsml.ir/seminar1 برگزار و در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت.

 

مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک افزود: امکان شرکت در این وبینارها برای همه علاقمندان، مدیران و کارشناسان فنی دستگاههای اجرایی کشور، فعالان صنعت ساخت و ساز و .... میسر است و علاقمندان برای ثبت‌نام می‌توانند با شماره تلفن 88336015-021 تماس و مشخصات خود را (شامل نام و نام خانوادگی، دستگاه اجرایی و نام استان محل خدمت) به همراه عنوان سمینار مورد نظر، اعلام یا با ادارات استانی این شرکت در سراسر کشور ارتباط برقرار کنند.

 

پوستر سمینار

 


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman