همایش مدیران استانی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک بزودی برگزار می شود

همایش مدیران استانی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک بزودی برگزار می شود
Facebook Twitter LinkedIn

۱۸:۴۷ | ۱۴۰۱/۰۲/۲۰

معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک اظهار داشت: همایش 2 روزه مدیران استانی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در خرداد ماه امسال برگزار می شود.
به گزارش اخبار ساختمان، خدایار روان‌بد معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: این همایش با حضور مدیرعامل، اعضاء هیات مدیره، مدیران ستادی به همراه مدیران استانی سراسر کشور خرداد ماه امسال با هدف بررسی عملکرد ادارات استانی در سال گذشته، بررسی راهکارهای افزایش درآمد، وصول و حضور موثر تر و گسترده در بازار کار تخصصی برگزار می شود.

روان‌بد افزود: در این همایش در خصوص درآمد، وصول، برنامه های فنی، خرید تجهیزات حفاری، برنامه مصوب امسال استان ها، برنامه آینده شرکت، ورود به بازارهای جدید، سرانه وصول و سرانه هزینه گفتگو و برنامه ریزی خواهد شد.

وی ادامه داد: در این همایش دو روزه کارگاه های تخصصی و کارگروه های پیشنهادی با مشارکت مدیران ستادی و استانی برگزار خواهد شد.

روان‌بد خاطر نشان کرد: در این همایش بدنبال تحول و تعالی شرکت و دریافت ایده های نو برای افزایش توان شرکت، بومی سازی تجهیزات و ورود به بازارهای جدید هستیم.

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman