بهترین نرم افزار املاک ایرانی شروع به کار کرد!

بهترین نرم افزار املاک ایرانی شروع به کار کرد!
Facebook Twitter LinkedIn

۱۰:۱۸ | ۱۴۰۱/۰۳/۰۴

اگر در حوزه املاک کار می‌کنید، حتما مثل بقیه املاکی‌ها در پیدا کردن یک نرم افزار فایلینگ املاک خوب، دچار مشکل شده‌اید. نرم‌افزاری که کار کردن با آن راحت باشد، یک تیم پشتیبانی داشته باشد تا سریع مشکلاتتان را حل کنند و انقدر امنیت و راحتی داشته باشد که با خیال راحت به فروش و رهن و اجاره برسید.

به گزارش اخبار ساختمان، اگر در حوزه املاک کار می‌کنید، حتما مثل بقیه املاکی‌ها در پیدا کردن یک نرم افزار فایلینگ املاک خوب، دچار مشکل شده‌اید. نرم‌افزاری که کار کردن با آن راحت باشد، یک تیم پشتیبانی داشته باشد تا سریع مشکلاتتان را حل کنند و انقدر امنیت و راحتی داشته باشد که با خیال راحت به فروش و رهن و اجاره برسید.

 

آنطور که پرسش‌نامه‌ها نشان داده بودند، بزرگترین مشکل نرم افزارهای مشاور املاک، زبان انگلیسی و قیمت بالا بود و حالا با رونمایی از نرم افزار CRM املاک دیدار، این مشکلات هم حل خواهد شد.

 

CRM املاک شرکت دیدار، یک نرم‌ افزار تماما فارسی است؛ قیمت خیلی مناسبی دارد و با 10 دقیقه زمان گذاشتن کار کردن با آن را یاد می‌گیرید. به علاوه پشتیبانی قوی و دوره آموزش اختصاصی برای شما و همه کارمندان هم از قبل تضمین شده است.

 

این نرم ‌افزار مدیریت املاک که به پشتوانه و تجربه سال‌ها تولید نرم‌افزار CRM اخیرا در شرکت دیدار توسعه داده شده است را می‌توانید 15 روز به صورت کاملا رایگان بررسی کنید تا از خریدتان مطمئن باشید.

 

برای اطلاعات بیشتر و دانلود نسخه رایگان این نرم‌افزار، روی لینک زیر کلیک کنید:

 

https://didar.me/real-estates/

 


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman