موانع انجام فعالیت های عمرانی شهر جدید اندیشه برطرف خواهد شد

موانع انجام فعالیت های عمرانی شهر جدید اندیشه برطرف خواهد شد
Facebook Twitter LinkedIn

۱۲:۴۲ | ۱۴۰۱/۰۳/۲۳

جلسه مشترک شرکت عمران، شهرداری و شورای اسلامی شهر جدید اندیشه با حضور مدیر عامل، اعضاء هیات مدیره شرکت عمران، شهرداری و اعضاء شورای اسلامی شهر جدید اندیشه در سالن جلسات شرکت عمران برگزار شد.

به گزارش اخبار ساختمان به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید اندیشه، در نشست مشترک شرکت عمران، شهرداری و شورای اسلامی شهر جدید اندیشه که در روز گذشته (22 خردادماه) برگزار شد و مسائل مختلف شهری، راهکارهای ارتقاء سطح کیفیت زندگی شهری شهروندان مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

 

همچنین در این نشست مشترک برنامه های آتی ارگان های خدمات رسان شهر جدید اندیشه مطرح و در خصوص مشکلات و موانع انجام فعالیت های عمرانی در سطح شهر و چگونگی رفع این مشکلات نیز بحث و تبادل نظر شد.

 

دکتر مسلم خانی مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید اندیشه نیز در این جلسه برضرورت ایجاد همدلی در ارائه خدمات مناسب به شهروندان و انجام مناسبت های عمرانی به صورت جدی در شهر تاکید نمود.

 

وی از شهر جدید اندیشه به عنوان یکی از دستاوردهای مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه شهرسازی در کشور یاد نمود و خاطر نشان ساخت حفظ و صیانت از این الگوی مناسب شهرسازی که ثمره فعالیت های فرزندان این آب و خاک در عرصه شهرسازی است برای همه مسئولین شهر ضروری است.

 

شهر جدید اندیشه در ۳۰ کیلومتری محور غربی تهران (از میدان آزادی) جهت اسکان بخشی از سرریز جمعیتی تهران، مکان یابی و طراحی شده است که بر اساس آخرین مصوبه شورای عالی معماری و شهرسازی در سال ۸۲ طرح تفضیلی این شهر بر اساس سقف قبلی ۱۱۸۰۰۰ نفر و در زمینی به مساحت حدود۱۴۰۰ هکتار به تصویب رسید.


برچسب ها:

شهر جدید اندیشه 
عکس های مرتبط
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman