نقش آفرینی شرکت آزمایشگاه فنی خاک در تکمیل اتصال شبکه ریلی استان ایلام

نقش آفرینی شرکت آزمایشگاه فنی خاک در تکمیل اتصال شبکه ریلی استان ایلام
Facebook Twitter LinkedIn

۱۷:۱۳ | ۱۴۰۱/۰۶/۰۲

آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان ایلام در تکمیل اتصال شبکه ریلی استان ایلام با ارائه خدمات فنی، مهندسی و آزمایشگاهی خاص و منحصربفرد نقش آفرینی تاثیرگذاری داشته است.

به گزارش اخبار ساختمان به نقل از روابط عمومی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، مصیب رستمی مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان ایلام گفت: در راستای اهداف دولت سیزدهم و وزارت راه و شهرسازی در افزایش کیفیت پروژه های عمرانی کشور این آزمایشگاه موفق شد با حضور در پروژه زیرسازی قطعه چهار طرح اتصال شبکه ریلی استان ایلام با ارائه خدمات فنی، مهندسی و آزمایشگاهی با هدف ارائه خدمات مشاوره فنی، ارتقاء کیفی، افزایش طول عمر مفید و کاهش هزینه های عمرانی در پروژه های اجرایی ملی و استانی در سطح استان ایلام بیش از 600 آزمایش مورد نیاز را انجام و نتایج آن را در اختیار کارفرما قرار دهد.

 

رستمی افزود: تاکنون در این پروژه بیش از 200 مورد آزمایش کنترل کیفیت عملیات بتنی، 30 مورد آزمایش کنترل عملیات خاکی و بیش از 300 مورد آزمایش های مرغوبیت مصالح و... در آزمایشگاه مستقر در پروژه انجام شده است.

 

وی اضافه کرد: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به عنوان بازوی توانمند وزارت راه و شهرسازی و دولت، در راستای ارائه خدمات فنی و مهندسی مورد نیاز کشور، امکان ارائه بیش از 600 نوع آزمایش، مطالعه و خدمت با بهره بردای از تجهیزات نوین و منحصربفرد در سراسر کشور را دارد.

 


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman