جمع آوری بیش از 2900 معتاد متجاهر از سطح منطقه 4

جمع آوری بیش از 2900 معتاد متجاهر از سطح منطقه 4
Facebook Twitter LinkedIn

۱۸:۲۲ | ۱۴۰۱/۰۶/۰۲

شهردار منطقه 4 در دهمین جلسه قرارگاه تحول اجتماعی منطقه ۴ با ارزیابی اقدامات صورت گرفته در جهت کاهش آسیب های اجتماعی گفت: با تلاش های شبانه روزی در صدد آنیم که آسیب های اجتماعی را به حداقل خود برسانیم.

به گزارش اخبار ساختمان به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4، محمدرضا پوریافر اقدامات انجام شده در منطقه جهت کاهش آسیب ها و جمع آوری معتادان متجاهر در جنگل های شیان و لویزان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: تاکنون بیش از ۲۹۰۰ نفر معتاد متجاهر از سطح منطقه جمع آوری و به مراکز غربالگری منتقل شدند.

 

او به ساماندهی خیابان شهید زهدی و پاکسازی جنگل لویزان از معتادین متجاهر اشاره کرد و گفت: پاکسازی مستمر جنگل های شیان، لویزان و حضور نیروها و استقرار کانکس پلیس در خیابان هنگام و شهرک شهید دقایقی ضروری است.

 

شهردار منطقه 4 از پلمپ ۱۲۰ واحد ضایعاتی و شناسایی کمپ های غیرمجاز درسطح منطقه خبر داد و گفت: گشت های شبانه توسط پلیس، مقابله با سگ گردانی در بوستان ها و معابرعمومی با نصب بنر در بوستانها از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

 

دهمین جلسه قرارگاه تحول اجتماعی منطقه ۴ با حضور شهردار منطقه، معاون امور اجتماعی و فرهنگی، معاونین شهردار منطقه، نماینده سازمان های مردم نهاد، سرکلانتر شرق تهران، پلیس مبارزه با مواد مخدر شرق تهران همچنین معاون دادستان ناحیه ۱۵، سرپرست دادسرای ناحیه ۴، فرمانده ناحیه بسیج کربلا، کمیته امداد، هلال احمر، شرکت شهرسالم و مدیران شهری این منطقه درسالن کنفرانس برگزار شد.

 


برچسب ها:

شهرداری منطقه 4 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman