استعلام قیمت پارتیشن اداری شیشه ای و چوبی

استعلام قیمت پارتیشن اداری شیشه ای و چوبی
Facebook Twitter LinkedIn

۱۶:۲۴ | ۱۴۰۱/۰۷/۳۰

پارتیشن اداری در مدل های مختلف و برای کاربردهای گوناگون با استفاده از متریال های مختلف مانند شیشه، ام دی اف، آلومینیوم و ... تولید می شود.

به گزارش اخبار ساختمان، در این سال ها مهم ترین تجهیزات مورد استفاده در ادارات برای جداسازی بخش های مختلف ساختمان، پارتیشن ها هستند. پارتیشن اداری در مدل های مختلف و برای کاربردهای گوناگون با استفاده از متریال های مختلف مانند شیشه، ام دی اف، آلومینیوم و ... تولید می شود. پارتیشن شیشه ای از محبوب ترین و پرفروش ترین محصولات در این زمینه می باشد. در ساخت و تولید پارتیشن های اداری شیشه ای می توان از انواع فریم آلومینیومی و یا ام دی اف استفاده نمود. هر یک از این مدل محصولات دارای قیمت و ظاهر متفاوتی هستند اما کاربرد آن ها یکسان و آن هم تفکیک فضای مختلف ساختمان می باشد. دیوارهای جداکننده شیشه ای و چوبی از محبوب ترین متریال و جایگزینی مناسب برای دیوارهای گچی می باشد.

 

پارتیشن اداری

 

پارتیشن اداری

 

در سال های اخیر با استقبال معماران و صاحبان ساختمان ها از دکوراسیون های مدرن، پارتیشن ها به یکی از اجزای جدا نشدنی در دکوراسیون داخلی تبدیل شده اند. پارتیشن اداری در مدل های مختلف در بازار موجود می باشد. بر اساس میزان بودجه و نوع طرحی که مدنظرتان است می توانید پارتیشن مناسب را انتخاب و خریداری نمایید. از انواع پارتیشن اداری مورد استفاده بر اساس متریال می توان به این موارد اشاره نمود:

  • پارتیشن ام دی اف
  • پارتیشن شیشه ای
  • پارتیشن آلومینیومی
  • پارتیشن چوبی
  • پارتیشن پی وی سی

 

هر یک از این محصولات دارای قیمت و مشخصات منحصر به فرد خود هستند. مهم ترین عامل تاثیر گذار بر روی قیمت پارتیشن اداری، متراژ وجنس پارتیشن می باشد.

 

پارتیشن های اداری نسبت به پارتیشن خانگی از مقبولیت و فروش بیشتری برخوردارند. اما کم کم با کشیده شدن افراد به سمت مدرن گرایی، بیشتر از قبل شاهد خرید و نصب پارتیشن ها خصوصا پارتیشن های شیشه ای در منازل هستیم.

 

قیمت پارتیشن اداری

 

قیمت پارتیشن اداری

 

همان طور که اشاره شده پارتیشن ها دارای جنس های مختلفی هستند، همین مورد عامل اصلی در ایجاد اختلاف قیمت در محصولات مختلف می باشد. پارتیشن ام دی اف و همین طور محصولات پی وی سی از ارزان ترین مدل ها هستند و در مقابل پارتیشن های چوبی، شیشه ای و استیل از محصولات لوکس و نسبتا گران بازار محسوب می شوند. علاوه بر جنس و متریال مورد استفاده برای ساخت، طرح و مدل پارتیشن و تکنولوژی مورد استفاده برای ساخت هم می تواند بر روی قیمت این محصولات تاثیر بگذارد. به طور مثال پارتیشن های شیشه ای در دو مدل فریم دار و بدون فریم تولید می شوند. در مدل های فریم دار علاوه بر شیشه از فریم ها و قاب های ام دی اف و آلومینیومی نیز برای ساخت و نصب پارتیشن استفاده می شود و همین امر موجب اختلاف قیمت در این دو مدل از پارتیشن شیشه ای می شود.

 

پارتیشن شیشه ای اداری

 

پارتیشن شیشه ای اداری

 

پارتیشن شیشه ای را می توان از جدید ترین و مدرن ترین مدل های پارتیشن اداری دانست. مهم ترین مزیت این محصولات که موجب محبوبیت آن ها شده، انتقال نور محیطی و ایجاد فضایی روشن و همچنین زوایه دید وسیع می باشد. اگر این محصولات را به صورت تمام شیشه و بدون فریم تولید نمایید ظاهری بسیار شیک به ساختمان شما خواهد بخشید. می توان برای تولید این محصولات از ترکیب شیشه به همراه فریم های ام دی اف و آلومینیومی نیز استفاده نمود. هچنین می توان از پارتیشن شیشه ای در منازل نیز استفاده نمود. برای مشاهده نمونه محصولات پارتیشن شیشه ای اداری کلیک کنید.

 

پارتیشن هوشمند شیشه ای نسل جدیدی از پارتیشن اداری محسوب می شود. در این پارتیشن ها شما می توانید همزمان از مزایای پارتیشن با شیشه ساده و پارتیشن با شیشه مات بهره ببرید و تنها با فشردن دکمه ریموت کنترل نوع شیشه را تغییر داده و حالت دلخواه را انتخاب نمایید. مساله ای که شاید در مورد پارتیشن هوشمند مقداری شما را تحت تاثیر قرار دهد و از خرید آن منصرف کند، قیمت این محصول است که از سایر مدل های پارتیشن شیشه ای گران تر است که البته با توجه به امکاناتی که در اختیارتان قرار می دهد کاملا طبیعی است. به همین دلیل اکثر افراد ترجیح می دهند از این مدل از پارتیشن برای قسمت ها خاص شرکت ها و ادارات استفاده نمایند، مانند اتاق جلسه و کنفرانس و برای تفکیک سایر قسمت ها از پارتیشن های معمولی و ساده استفاده کنند.

 

در تمام ساختمان ها مسکونی مدرن شما نمونه ای از پارتیشن شیشه ای را خواهید دید و این نشان از محبوبیت این محصولات است.

 

مشاوره طراحی، ساخت و اجرای پارتیشن اداری: 09124340498

 

پارتیشن چوبی

 

پارتیشن چوبی

 

در طول تاریخ چوب یکی از مهم ترین و محبوب ترین متریال برای تولید محصولات مختلف بوده است. زیبایی این متریال و مقاومت محصولات تولید شده از دلایل محبوبیت محصولات چوبی بوده است. پارتیشن چوبی نیز به دلیل همین موارد یاد شده از محبوب ترین مدل های پارتیشن اداری می باشد. پارتیشن چوبی دارای ظاهری بسیار شیک و زیبا می باشد و در مدل های ثابت ومتحرک در بازار موجود هستند. پارتیشن چوبی مشبک از جمله مدل های این محصولات است که استفاده و نصب آن ها در منازل نیز بسیار مرسوم شده است. این محصولات عایق بسیار مناسبی برای صدا هستند و به نگهداری کمتری نسبت به سایر محصولات در این زمینه نیاز دارند.

 

مشاوره طراحی، ساخت و اجرای پارتیشن اداری: 09124340498

 

پارتیشن ام دی اف

 

پارتیشن های ام دی اف از قدیمی ترین و شاید اولین مدل پارتیشن مورد استفاده در ادارات هستند. در تمام مکان های عمومی و دولتی شما می توانید ردی از پارتیشن ام دی اف را ببینید و این هم به دلیل ظاهر ساده و قیمت ارزان این محصولات می باشد. پارتیشن MDF را می توانید با ترکیب ورقه های ام دی اف و شیشه نیز تولید نمایید. در واقع می توان از ام دی اف به عنوان فریم در پارتیشن های شیشه ای استفاده نمود که موجب ارزان تر شدن قیمت این مدل از پارتیشن ها می شود.

 

پارتیشن های ام دی اف به دلیل نوع متریال مورد استفاده برای ساخت در مقابل رطوبت بسیار حساس هستند و باید در نگهداری آن بسیار کوشا باشید. همین امر موجب شده که در هنگام تمیز نمودن این محصولات حساسیت بیشتری به خرج دهید.

 

پارتیشن ریلی و متحرک

 

پارتیشن ریلی و متحرک

 

پارتیشن ها را می توان بر اساس قابلیت جابجایی آن ها به دو دسته پارتیشن ثابت و پارتیشن متحرک تقسیم بندی نمود. پارتیشن های متحرک نسبت به محصولات ثابت دارای قیمت ارزان تری هستند.

 

پارتیشن ریلی نمونه ای از پارتیشن متحرک می باشد. البته در اکثر مدل های پارتیشن متحرک درب های پارتیشن به صورت ریلی بوده و بقیه بخش های پارتیشن بدون حرکت و غیر قابل جابجایی می باشند. پارتیشن شیشه ای متحرک ریلی بیشتر مورد استفاده در فضاهایی با متراژ کم است. شاید عده ای به دلیل اینکه فضای ساختمانشان کوچک است از خرید پارتیشن منصرف شده اند اما باید بدانید پارتیشن های شیشه ای ریلی بهترین گزینه برای این فضاها می باشند و می توان آن ها را با طراحی های بسیار منعطف تولید نمود. قبل از اقدام به خرید پارتیشن باید متراژ و نقشه ساختمان را در اختیار مجموعه سازنده پارتیشن قرار دهید، تا با توجه به آن برای شما اقدام به طراحی و تولید پارتیشن نمایند. حتی اگر امکانش هست، درخواست بازدید حضوری از محل را بدهید تا با خیال راحت در زمینه خرید پارتیشن اقدام نمایید.

 

پارتیشن اداری شیشه ای از بهترین و لوکس ترین تجهیزات برای قسمت بندی و تفکیک فضاهای مختلف می باشد. این مدل از پارتیشن را می توان با طرح های مختلف و با استفاده از مدل شیشه های متنوع مانند مات، مشجر، رنگی، مات و یا ساده تولید نمود. یراق آلات مورد استفاده در پارتیشن های اداری شیشه ای می تواند بر روی قیمت نهایی آن ها تاثیر بگذارد. همچنین دو جداره و یا تک جداره بودن پارتیشن و میزان عایق صوتی کار شده از دیگر عوامل تاثیر گذار در قیمت این محصولات می باشد. قیمت پارتیشن شیشه ای به نوع شیشه کار شده در آن، متراژ، فریم و ... بستگی دارد. برای استعلام قیمت پارتیشن اداری شیشه ای با شماره 09124340498 تماس بگیرید.

 


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman