بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از شهر جدید گلبهار

بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از شهر جدید گلبهار
Facebook Twitter LinkedIn

۱۴:۲۸ | ۱۴۰۱/۰۸/۱۵

معاون وزیر راه و شهرسازی در جریان سفر یک روزه خود به شهرستان گلبهار، ضمن بازدید از تعدادی از پروژه های عمرانی، آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان را مورد ارزیابی قرار داد.

به گزارش اخبار ساختمان، یک روز پس از فرمان آغاز عملیات اجرایی تعداد ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در شهرهای جدید کشور توسط وزیر راه و شهرسازی، علیرضا جعفری معاون وزیر و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید، به منظور ارزیابی آخرین وضعیت گام اول و دوم طرح نهضت ملی مسکن به شهرستان گلبهار سفر کرد.

جعفری، در بدو سفر خود به شهرستان گلبهار با حضور در مزار شهدای این شهر با قرائت فاتحه ای یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت.

در این بازدیدها که فرماندار شهرستان گلبهار، سرپرست و اعضای هیات مدیره و مدیران شرکت عمران نیز حضور داشتند، متروی مشهد گلبهار چناران، اولین مقصد بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی بود و تونل مترو، رمپ مدرس و بخشی از طول مسیر این مترو بازدید شد.

در ادامه این بازدید وی از پل ورودی و در دست احداث امام رضا(ع) گلبهار بازدید کرد و بعد از استماع موضوعات مرتبط با این پروژه، در خصوص تسریع در روند اجرایی آن، پیشنهاداتی را ارائه کرد و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید در محل پروژه ۳۹۱ واحدی نهضت ملی مسکن موسوم به «آسمان ۳» حضور یافت.

در محل این پروژه، پیمانکار مربوطه در خصوص آخرین وضعیت و پیشرفت فیزیکی این پروژه توضیحاتی را بیان کرد و معاون وزیر راه و شهرسازی بر تکمیل پروژه های نهضت ملی مسکن در این شهرستان تاکید کرد.‬

جعفری پس از بازدیدهای میدانی خود، به صورت جداگانه از واحدهای مختلف شرکت عمران گلبهار بازدید و از زحمات پرسنل این شرکت تقدیر کرد.

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman