ریفل در هفتمین کنگره تخصصی ساخت بیمارستان شرکت می کند

ریفل در هفتمین کنگره تخصصی ساخت بیمارستان شرکت می کند
Facebook Twitter LinkedIn

۱۵:۲۲ | ۱۴۰۱/۰۸/۲۹

شرکت تهویه ماندگار (ریفل) برای معرفی جدید ترین دستاوردها و توانمندی های خود و همچنین آشنایی بیشتر حاضرین در هفتمین کنگره تخصصی و چهارمین کنگره بین المللی ساخت بیمارستان و و مدریت منابع و تجهیزات شرکت خواهد کرد.
به گزارش اخبار ساختمان، ریفل در هفتمین کنگره تخصصی و چهارمین کنگره بین المللی ساخت بیمارستان و مدریت منابع و تجهیزات Hosoital build & Facility Management که از تاریخ 29 الی 30 آبان در مرکز همایش های بین المللی رازی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار خواهد، حضور پیدا می کند.

شرکت تهویه ماندگار با نام تجاری ریفل، که در طراحی و تولید انواع تجهیزات تهویه مطبوع شامل چیلرهای تراکمی، فن کویل و هواساز فعالیت می کند، با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا، طراحی منحصر به فرد تجهیزات و نیروی انسانی کارآمد، سعی در بهتر کردن عملکرد سبز تجهیزات داشته است. این شرکت با توجه به وضعیت امروز کشور و در شرایط تاکید بر استفاده از توانمندی ها داخلی، با استفاده از قطعات معتبرترین تولیدکننده های جهانی و ارائه خدمات برتر در کمتر از 48 ساعت در سرتاسر کشور، توانسته است در ارائه خدمات پس از فروش در این حوزه، نقش بسیار ارزنده و به سزایی ایفا کند. ریفل همچنین تاکنون پروژه های منحصر به فردی در زمینه های بیمارستانی و درمانی، مراکز خرید، دانشگاهی و ساختمان های لوکس مسکونی انجام داده است. در این میان هدف اصلی ریفل انتقال حس خوب آرامش به مشتریان خود است.

در واقع ریفل معتقد است که رسیدن به این هدف تنها با داشتن کیفیت فوق العاده، ارائه خدمات فنی و خدمات پس از فروش برتر و ایجاد اطمینان پذیری در مشتریان حاصل خواهد شد.

شرکت مهندسی تهویه اندیشان ماندگار با نام تجاری reefel، با در اختیار داشتن تیم مهندسی مجرب و توانمند در زمینه ارائه خدمات مهندسی، تامین، تولید و نصب تجهیزات تهویه مطبوع، مجموعه کاملی از خدمات را در قالب یک بسته به کارفرمایان، مهندسین مشاور و پیمانکاران ارائه می کند. در واقع آنچه بیش از هر چیز در فلسفه وجودی ریفل اهمیت دارد،ارائه مشاوره های درست و آشنا کردن مشتریان با محصولات مناسب است. به نحوی که حتی اگر ارائه این مشاوره ها منجر به همکاری نیز نشود، ریفل وظیفه خود می داند که مصرف کننده این محصول را نسبت به تمام زوایای کار اشنا کند.

در این میان از جمله محصولات شرکت ریفل می توان به انواع چیلرهای تراکمی، فن کویل، هواسازهای متعارف و هایژنیک، هایژنیک پکیج های اتاق عمل و انواع روف تاپ پکیج اشاره کرد.

شرکت ریفل همچنین تاکنون تامین و خدمات پس از فروش دستگاه های تهویه مطبوع بالغ بر ۱۰۰ پروژه در داخل کشور را در کارنامه خود ثبت کرده است که از میان آنان می توان به مرکز تجاری کیان مشهد، درمانگاه گچساران بیمارستان، تامین اجتماعی شوشتر، بیمارستان 64 تخت خوابی اشنویه، درمانگاه فشافویه، پارک علم و فناوری، هتل رشدیه، دانشگاه آزاد تهران جنوب، سازمان نظام مهندسی، برج مسکونی آسمان، کارخانه فومن شیمی، سهند جم فکتوریر کارخانه ماموت، کارخانه توتون، آپادانا فاز 1، بیمارستان امام حسین(ع)، بیمارستان سینا، بیمارستان امام رضا(ع) بیمارستان خاتم الانبیاء، کلینیک دی، بیمارستان بین المللی میلاد، مجتمع تجاری الماس جنوب ،سالن اجتماعات و مراسم خاتون مرکز خرید جم اشاره کرد.

در این میان برخورداری از تیم مهندسی مجرب جهت ارائه خدمات فنی و مهندسی در پروژه ها و انجام خدمات پس از فروش منحصر به فرد جهت ایجاد حسن اعتماد و آرامش برای مشتریان را از مزیت های شاخص رقابتی شرکت ریفل به حساب آورد. ضمن اینکه با توجه به رقابتی که در این حوزه وجود دارد، ریفل را می توان یکی از معدود شرکت های فعال در زمینه ارائه خدمات مهندسی، تامین، تولید و نصب تجهیزات تهویه مطبوع دانست که برای هر چه بهتر کردن فعالیت های خود اقدام به راه اندازی واحد تحقیق و توسعه با تکیه بر توان متخصصان داخلی کرده است.

بنابراین گزارش هفتمین کنگره تخصصی و چهارمین کنگره بین المللی ساخت بیمارستان و مدریت منابع و تجهیزات Hosoital build & Facility Management که از تاریخ 29 الی 30 آبان در مرکز همایش های بین المللی رازی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار خواهد شد.

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman