رفع تعرض فوری از 100 هکتار زمین دولتی

رفع تعرض فوری از 100 هکتار زمین دولتی
Facebook Twitter LinkedIn

۱۴:۵۷ | ۱۴۰۲/۰۱/۲۰

سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن گفت: یگان حفاظت این سازمان در ایام نوروز امسال موفق به رفع تعرض فوری از ۲۹۲ مورد زمین خواری به مساحت حدود ۱۰۰ هکتار زمین دولتی به ارزش ۲ هزار و ۳۸۴ میلیارد تومان شد.

به گزارش اخبار ساختمان به نقل از روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن، ارسلان مالکی با بیان اینکه یگان حفاظت در ۱۳ روز ابتدایی سال پنج فقره حکم قطعی رفع تصرف را هم اجرا کرده‌ است، افزود: مساحت اراضی آزاد شده توسط یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در کشور بیش از ۵۱ هزار متر مربع زمین به ارزش ۷۷ میلیارد تومان بوده است.

وی ضمن تقدیر از عملکرد نیروهای یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن که در ادارات کل راه و شهرسازی مستقر هستند، اظهار داشت: سیاست ما در صیانت از اراضی دولتی به عنوان بخشی از بیت‌المال همواره بر اقدامات پیشگیرانه بوده که این امر با تلاش های همکاران مان در یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن میسر شده است.

مالکی با اشاره به تشدید حفاظت از اراضی در ایام نوروز اعلام کرد: حفاظت از اراضی دولتی در این ایام با بکارگیری کلیه نیروها و امکانات و حضور مستمر و شبانه روزی فرماندهان یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان ها و حمایت و پشتیبانی دادستانی کل کشور و پلیس پیشگیری محقق شده است.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman