ساخت پروژه مسکن ملی در خوزستان سرعت می گیرد

ساخت پروژه مسکن ملی در خوزستان سرعت می گیرد
Facebook Twitter LinkedIn

۱۲:۱۹ | ۱۴۰۲/۰۲/۰۸

سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن از برگزاری قرارگاه مرکزی مسکن به دستور وزیر راه و شهرسازی برای بررسی و رفع مشکلات طرح نهضت ملی مسکن در استان خوزستان خبر داد.

به گزارش اخبار ساختمان به نقل از روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن، ارسلان مالکی گفت: پس از دستور شب گذشته وزیر راه و شهرسازی درخصوص تسریع روند احداث پروژه های نهضت ملی مسکن، قرارگاه مرکزی مسکن صبح امروز تشکیل جلسه داد که در آن مسائل و مشکلات پروژه ها یک به یک بررسی و برای رفع آنها تصمیمات لازم اتخاذ شد.

وی با بیان اینکه از شروع به کار دولت سیزدهم طرح نهضت ملی مسکن به یکی از مهم‌ترین اولویت های حاکمیتی تبدیل شده است، افزود: تلاش همه کارکنان مجموعه وزارت راه و شهرسازی تسریع حل عقب ماندگی کشور در حوزه مسکن است.

گفتنی است در این نشست علاوه بر سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن، روح‌الله اکبری دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی، هادی عباسی معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، علیرضا جعفری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، محمدحسین پناهی‌فر مدیرکل راه و شهرسازی استان، حسین جنتی رئیس بنیاد مسکن استان و جمعی از مسئولان استان خوزستان حضور داشتند.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman