احداث بیمارستان 500 تختی اردبیل با سازه فلزی

احداث بیمارستان 500 تختی اردبیل با سازه فلزی
Facebook Twitter LinkedIn

۰۹:۴۸ | ۱۴۰۲/۰۴/۱۴

معاون وزیر راه و شهرسازی ضمن بازدید از روند احداث بیمارستان ۵۰۰ تختی اردبیل از احداث بیمارستان با سازه فلزی خبر داد و گفت: تکمیل بیمارستان اردبیل نیاز به سرمایه گذاری ۲۱۵ میلیارد تومانی دارد.

به گزارش اخبار ساختمان، علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات عمومی و دولتی ضمن بازدید از بیمارستان ۵۰۰ تختی اردبیل، جزییاتی از اجرای این پروژه را همراه با پیشرفت فیزیکی تشریح کرد.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات عمومی و دولتی گفت: بیمارستان ۵۰۰ تختی فاطمی اردبیل که هم‌اکنون ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد در چهار بلوک و هشت طبقه با سازه فلزی در حال احداث است.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: بیمارستان فاطمی اردبیل در زمینی به مساحت سه هزار و ۹۰۰ مترمربع احداث می شود.

نبیان میزان سرمایه گذاری برای احداث این بیمارستان را تاکنون بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان برشمرد و گفت: برای تکمیل بیمارستان نیاز است تا ۲۱۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری شود و اعتبار تخصیص یابد.

وی توضیح داد: در بازدیدی که امروز ۱۳ تیرماه با حضور استاندار و معاون عمرانی و دیگر مسئولان استانی انجام شد مقرر شد تا اعتباراتی برای تکمیل این بیمارستان در نظر گرفته شود.

وی یادآور شد: با توجه به سفر رییس جمهوری به این استان، اعتبارات مناسبی برای تکمیل این بیمارستان در نظر گرفته شده است که به تسریع در تکمیل کمک شایان توجهی خواهد کرد.

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman