حضور متفاوت برند شودر در نمایشگاه صنعت ساختمان (۱۴۰۲)

حضور متفاوت برند شودر در نمایشگاه صنعت ساختمان (۱۴۰۲)
Facebook Twitter LinkedIn

۱۳:۰۹ | ۱۴۰۲/۰۵/۱۲

پایداری به اصل ارتباط مستقیم و نزدیک با مصرف‌کنندگان، سبب شده تا برند شودر از همه فرصت‌ها برای حضور در نمایشگاه‌های معتبر داخلی و خارجی استفاده کند. شودر با حضور در این رویداد‌ها، تازه‌ترین دستاوردهای خود را در صنعت شیرآلات در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌دهد و بی‌واسطه با مشتریان و مصرف‌کنندگان گفتگو می‌کند.

به گزارش اخبار ساختمان،پایداری به اصل ارتباط مستقیم و نزدیک با مصرف‌کنندگان، سبب شده تا برند شودر از همه فرصت‌ها برای حضور در نمایشگاه‌های معتبر داخلی و خارجی استفاده کند. شودر با حضور در این رویداد‌ها، تازه‌ترین دستاوردهای خود را در صنعت شیرآلات در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌دهد و بی‌واسطه با مشتریان و مصرف‌کنندگان گفتگو می‌کند. شودر در جدیدترین نمایشگاه صنعت ساختمان (سال ۱۴۰۲) نیز با ایده‌ای تازه و هوشمندانه حضور پیدا کرده و با شعار <موفقیت یک قله ندارد> به دنبال نشان دادن فعالیت‌ها و تلاش خود برای پیشرفت و دستیابی به والاترین اهداف است.

 

شیرآلات شودر
 

فراخوان شودر در بیست و سومین نمایشگاه صنعت ساختمان برای طراحان صنعتی و فرصتی برای جوانان و مبتکر خلاق ایرانی است تا بتواند هنر و استعداد خود را در این زمینه به چالش بکشد.شودر نیز برای سه طراح برتر جوایز نفیسی در نظر گرفته و برترین طراح را برای همکاری و بهبود محصولات خود انتخاب می‌کند.
 

شودر در نمایشگاه صنعت ساختمان،که به مدت ۴ روز از تاریخ ۱۲ لغایت ۱۵ مرداد ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود،میزبان بازدید‌کنندگان خواهد بود.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman