5 نکته مهم پیش از خرید دیزل ژنراتور ها

5 نکته مهم پیش از خرید دیزل ژنراتور ها
Facebook Twitter LinkedIn

۰۹:۴۹ | ۱۴۰۲/۰۷/۰۱

دیزل ژنراتور ها دستگاه هایی هستند که انرژی شیمیایی موجود در سوخت فسیلی (گازوئیل) را به انرژی الکتریکی تبدیل کرده و باعث تولید برق می شوند. همانطور که از تعریف دیزل ژنراتور پیداست کاربرد این محصول در تولید برق اضطراری در اماکن و کارخانه جات است.

به گزارش اخبار ساختمان،دیزل ژنراتور ها دستگاه هایی هستند که انرژی شیمیایی موجود در سوخت فسیلی (گازوئیل) را به انرژی الکتریکی تبدیل کرده و باعث تولید برق می شوند. همانطور که از تعریف دیزل ژنراتور پیداست کاربرد این محصول در تولید برق اضطراری در اماکن و کارخانه جات است.

علاوه بر دیزل ژنراتور ها دستگاه ها و تکنولوژی های دیگری نظیر UPS ، سلول های خورشیدی و.. هم برای تولید برق اضطراری استفاده می شود، اما استفاده از دیزل ژنراتور ها بسیار مقرون به صرفه تر است.

اما سوال مهم اینجاست که چه نوع دیزل ژنراتوری مناسب کار و حیطه ماست؟ و چه نکاتی را باید قبل از خرید دیزل ژنراتور در نظر داشته باشیم؟ با ما همراه باشید تا 5 نکته مهم و اساسی پیش از خرید دیزل ژنراتور ها را با هم در میان بگذاریم.

 

  1. ظرفیت مناسب و صحیح را انتخاب کنیم

باید میزان آمپر مصرفی مکان و پروژه به صورت تقریبی اندازه گیری شده و بعد تصمیم به خرید دیزل ژنراتور کرد. این کار باعث می شود که دستگاهی با توان اضافی یا کمتر را انتخاب نکرده تا موجب آسیب و استهلاک بیشتر دستگاه نشود.

  1. اعلام میزان ساعت تخمینی کارکرد دستگاه

پیش از خرید دستگاه باید در نظر داشته باشید که این دستگاه چه مدت قرار است در طول روز به طور تخمینی کار کند؟ در صورتی که این زمان بین 2 تا 3 ساعت بود جزو دسته بندی های اضطراری حساب می شود. اما در صورتی که در طول روز ممکن است بیش از ده ساعت دستگاه مد نظر کار کند، به این دسته از دستگاه ها دیزل ژنراتور دائم به کار می گویند. پس حتما پیش از خرید و صحبت با کارشناسان این نکته را در نظر داشته باشید.

  1. دقت در ابعاد و وزن دستگاه

با توجه به محیط و محلی که قرار است دیزل ژنراتور جایگذاری شود باید به ابعاد و وزن دستگاه توجه شود. در مورد ابعاد میتوان گفت که بایستی دستگاه از هر چهار سمت دیوار یا مانع حداقل یک متر فاصله داشته باشد. وزن دستگاه هم با توجه به مکان مد نظر مثلا پشت بام باید در نظر داشته باشیم که در مکان مقاومی قرار دهیم.

  1. توجه به برند دستگاه

برندهای متفاوتی در بازار دیزل ژنراتور ها مشغول به فعالیت هستند که از جمله معروف ترین های آنها میتوان به دیزل ژنراتور ولوو ، پرکینز، کامینز که از برندهای اروپایی و آمریکایی و دیزل ژنراتور بادوین و تلک که چینی هستند اشاره کرد. پیشنهاد می شود که از برندهای نام آشنای بازار خریداری کرده و از برندهای متفرقه استفاده نکنید.

  1. خدمات پس از فروش محصول

خدمات پس از فروش هر محصول یکی از مهمترین فاکتور ها در انتخاب و خرید آن محصول است. همانطور که میدانیم دیزل ژنراتور ها هم مانند سایر محصولات نیازمند نگهداری ، سرویس های دوره ای و خدمات فنی هستند. از این رو شرکت هایی که خدمات پس از فروش مناسبی را ارائه می دهند باید در اولویت خرید قرار گیرند. شرکت بینش ابتکار خاورمیانه یکی از همین شرکت هاست. این شرکت با بیش از یک دهه فعالیت در این حوزه و جذب کارشناسان خبره، علاوه بر تولید و عرضه محصول با کیفیت و با اصالت، گارانتی 1000 ساعت کار یا یکساله محصولات خود را هم به مشتریان عزیز تقدیم می کند.

 

در صورتی که پس از مطالعه این مطلب هنوز نیاز به اطلاعات بیشتر دارید با کارشناسان فنی تماس گرفته یا برای بررسی بهتر انواع دیزل ژنراتورها مطالب وب سایت بینش ابتکار را مطالعه کرده و در نهایت اگر تصمیم به خرید دیزل ژنراتور مورد نظر خود کرده اید، برای استعلام قیمت روز پیشنهاد می شود با کارشناسان واحد فروش شرکت بینش ابتکار خاورمیانه تماس گرفته و خرید خود را نهایی کنید.

 

شماره تماس های شرکت بینش ابتکار :

02188288374 – 02188261760

 

آدرس وب سایت : https://bineshebtekar.com/


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman