سناریوی پاویون پلی ران نشان دهنده هویت محصولات است

سناریوی پاویون پلی ران نشان دهنده هویت محصولات است
Facebook Twitter LinkedIn

۱۱:۳۹ | ۱۴۰۲/۰۷/۱۶

طراح و ایده پرداز پاویون پلی ران در نمایشگاه تاسیسات گفت: ایده کلی پاویون پلی ران از اکسپو دبی گرفته شد که برای نخستین بار با این سبک از پاویون آشنا شدیم که‌ پیش در نمایشگاه های اسپانیا، آفریقای شمالی و... انجام شده بود.

به گزارش اخبار ساختمان به نقل از استودیو نمایشگاه تاسیسات، سیما اهوز طراح و ایده پرداز پاویون پلی ران در نمایشگاه تاسیسات در پنل ویژه " از اکسپو تا پاویون تکنولوژی پلی ران" با اشاره به نحوه طراحی پاویون پلی ران اظهار داشت: ایده کلی پاویون پلی ران از اکسپو دبی گرفته شد که برای نخستین بار با این سبک از پاویون آشنا شدیم که‌ پیش در نمایشگاه های اسپانیا، آفریقای شمالی و... انجام شده بود.

وی بیان کرد: این سبک از طراحی به علم برندینگ برمی گردد که ما برای اینکه بتوانیم مخاطب را درگیر کنیم از یک طراحی غرفه براساس برندینگ استفاده می کنیم.

طراح و ایده پرداز پاویون پلی ران در نمایشگاه تاسیسات گفت: پس از بررسی و تحلیل شرایط برگزاری نمایشگاه، به همراه تیمی از افراد حرفه ای سناریویی نوشته شد که ذات پاویون را به درستی تعریف کنیم.

اهوز ادامه داد: ایده اولیه به این صورت بود که عملکرد هوشمندانه دستگاه ها و مزیّت رقابتی محصولات تولیدی یعنی مقاوم بودن در برابر زلزله و حریق لحاظ شود است، بنابراین سعی شد در مورد همه جوانب پلی ران سناریو ویژه ای طراحی شود‌.

وی تصریح کرد: اجرای این پروژه به شدت هزینه بر بود، چون ناگزیر بودیم برای نمایش هویت پلی ران و درک بهتر مخاطب، بسیاری از دستگاه ها را از دبی وارد کنیم که با همکاری مدیریت‌ پلی ران این امر امکانپذیر شد.

طراح و ایده پرداز پاویون پلی ران در نمایشگاه تاسیسات گفت: اولین دغدغه این بود که محتوا به گونه ای نباشد که در تشریح آن ها اشتباهی صورت پذیرد به همین دلیل سعی کردیم تعامل بسیاری را با مهندسین پلی ران داشته باشیم و علاوه بر این با سرلوحه قرار دادن شعار اکسپو دبی با عنوان خلق آینده بهتر با تکنولوژی، بتوانیم‌ نتیجه موفقی را از اجرای ایده داشته باشیم.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman