سهمیه هر استان در طرح کلید به کلید مشخص شده است

سهمیه هر استان در طرح کلید به کلید مشخص شده است
Facebook Twitter LinkedIn

۱۴:۱۳ | ۱۴۰۲/۰۸/۲۵

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از افتتاح ۱۰۸ واحد نوسازی مسکن شده در بافت فرسوده در استان چهارمحال و بختیاری همزمان با سفر رئیس جمهوری به این استان خبر داد و گفت: سهمیه هر استان در طرح کلید به کلید مشخص شده است.

به گزارش اخبار ساختمان، محمد آیینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران که صبح امروز پنجشنبه ۲۵ آبان ماه همزمان به سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان چهارمحال و بختیاری، عازم این استان شده بود، با اعلام افتتاح ۱۰۸ واحد نوسازی مسکن در بافت فرسوده استان چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از این پروژه ها به تعداد ۳۰ واحدی نوسازی مسکن در شهرکرد و در زمینی به مساحت ۷۸۰ متر مربع قرار دارد.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران درباره این پروژه ۳۰ واحدی بیان کرد: این پروژه دارای زیربنای پنج هزار متر مربع و پنج طبقه با چهار پلاک تجمیع شده است.

آیینی ادامه داد: همچنین در ادامه پارک محله ای مهدیه به مساحت سه هزار و ۷۰۰ متر مربع با مشارکت شهرداری شهرکرد افتتاح شد.

وی افزود: این پروژه در راستای بهسازی و نوسازی فضای شهری و با ۳۹ میلیارد ریال هزینه در حال احداث است.

معاون وزیر راه و شهرسازی درادامه با اشاره به تصویب و ابلاغ آیین نامه اجرایی طرح کلید به کلید گفت: در طرح کلید به کلید، امسال نوسازی ۱۰ هزار واحد مسکونی بافت فرسوده در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: سهمیه هر استان در طرح کلید به کلید مشخص شده است.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری تاکید کرد: توجه به نوسازی بافت های فرسوده و ترغیب و تشویق مردم، سازندگان و پیمانکاران به اهمیت نوسازی این بافت ها و همچنین ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی مورد تاکید دولت سیزدهم است.

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman