مدیرعامل شهر جدید پردیس خبر داد:

تکمیل 10 هزار واحد مسکن مهر پردیس تا پایان امسال

تکمیل 10 هزار واحد مسکن مهر پردیس تا پایان امسال
Facebook Twitter LinkedIn

۰۹:۰۵ | ۱۴۰۲/۰۹/۱۹

مدیرعامل شهر جدید پردیس با بیان اینکه با تلاش های انجام شده ۱۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس قبل از اتمام سال تکمیل و تحویل خواهد شد از تلاش آن شرکت برای تکمیل تمامی واحدهای باقیمانده مسکن مهر در صورت تامین اعتبار در دولت فعلی خبر داد.

به گزارش اخبار ساختمان، خلیل محبت‌خواه مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در خصوص تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر در آن شهر جدید، توضیح داد: از تعداد واحدهای باقیمانده مسکن مهر در شهر جدید پردیس به تعداد ۲۹ هزار و ۱۸۲ واحد در مهر سال جاری ۱۰ هزار واحد تکمیل و با اجرای تمامی زیرساخت ها به متقاضیان تحویل شد. مدیران هر بلوک در مشارکت با مالکان تمامی واحدهای تحویل شده باید انشعابات برق و گاز خود را که تا محل ساختمان آمده است، راه اندازی کنند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با بیان اینکه واحدهای باقیمانده مسکن مهر آن شهر هم‌اکنون به ۱۹ هزار و ۱۸۲ واحد کاهش یافته است از برنامه آن شرکت برای تحویل هفت هزار واحد در دهه فجر و سه هزار واحد دیگر قبل از اتمام سال جاری خبر داد.

محبت خواه از برنامه آن شرکت برای تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر پردیس در دولت سیزدهم خبر داد و اظهار امیدواری کرد تا با همکاری صندوق ملی مسکن و با تامین بخشی از منابع مالی صندوق و همچنین منابع شرکت عمران شهر پردیس بتوان واحدهای باقیمانده مسکن مهر را تکمیل کرد و قبل از اتمام این دولت تحویل متقاضیان داد.

وی تعطیلی کارگزاری ها را در شهر پردیس اقدامی برای شفافیت و عدم خرید و فروش واحدهای غیرمجاز با هدف سوداگری عنوان کرد و گفت: مدت کوتاهی است که تمامی اقدامات شرکت عمران شهر پردیس به شکل آنلاین به متقاضیان ارایه می شود.

گفتنی است، در شهر جدید پردیس ۸۴ هزار و ۱۷۲ واحد مسکن مهر از سال ۹۰ آغاز شد که حدود ۳۰ هزار واحد آن برای تکمیل و اجرا به دولت سیزدهم محول شد.

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman