مدیرعامل شرکت مانیاد:

تولید محصولات باکیفیت تضمین برندسازی در حوزه سازه های فولادی است

تولید محصولات باکیفیت تضمین برندسازی در حوزه سازه های فولادی است
Facebook Twitter LinkedIn

۱۴:۳۶ | ۱۴۰۲/۰۹/۲۲

مدیرعامل شرکت مانیاد گفت: در دنیا کیفیت به عنوان پارامتر تثبیت شد به طور کلی محصول با کیفیت با قیمت مناسب تر مطرح است که می تواند باعث برندسازی سازه های فولادی شود.

به گزارش اخبار ساختمان، حمیدی محمدی گرفمی مدیرعامل شرکت مانیاد در پنل "سازه های فولادی و برندینگ" اظهار داشت: در دنیا کیفیت به عنوان پارامتر تثبیت شد به طور کلی محصول با کیفیت با قیمت مناسب تر مطرح است که می تواند باعث برندسازی سازه های فولادی شود.

وی با اشاره به مزیت نسبی ایران در زمینه سازه‌های فولادی ادامه داد: در مورد تولید محصولات باکیفیت سازندگان خوبی در کشور داریم و از نظر توانمندی ساخت نیز قدرتمند هستیم، چنانچه صادرات به کشورهای مختلف انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت مانیاد عنوان کرد: برای ورود به بازارهای منطقه باید با استانداردها آشنایی داشته باشیم و متناسب با استانداردهای دنیا به روز شویم تا بتوانیم با سازندگان دنیا رقابت کنیم.

محمدی سپس در مورد برندسازی توسط شرکت‌ها یا انجمن‌های سازه های فولادی گفت: برندسازی معمولا به صورت مشترک انجام می شود، چون تعاونی ها اساسنامه دارند تا بتوانند بازارهای هدف را تصاحب کنند و معمولا منافاتی ندارد که شرکت به صورت فردی یا از طریق تشکل برندسازی انجام دهد.

وی خاطرنشان کرد: پیشنهاد مابرای شرکت های سازه فولادی این است که باید به سمت کار مهندسی برویم تا استانداردهای فرآیند استقرار پیدا کند و ساختارمند شود تا به جای ارائه محصولات ارزان و بی کیفیت استانداردها را رعایت کنیم و محصولات با کیفیت ارائه شود تا مشتری حق انتخاب داشته باشد.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman