پیام باقری خبر داد:

حمایت اتاق بازرگانی ایران از نمایشگاه ساختمان و صنایع وابسته (ایران بیلد)

حمایت اتاق بازرگانی ایران از نمایشگاه ساختمان و صنایع وابسته (ایران بیلد)
Facebook Twitter LinkedIn

۲۰:۱۳ | ۱۴۰۲/۱۰/۱۱

نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران با اشاره به اهمیت نقش آفرینی اتاق بازرگانی ایران در توسعه فضای کسب وکار، کارکردهای نمایشگاه ایران بیلد را شامل افزایش مراودات اقتصادی و شکل دهی به گفتمان اقتصادی مشترک در صنعت احداث دانست.

به گزارش اخبار ساختمان، دکتر پیام باقری، نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران در نشست شورای سیاستگذاری نمایشگاه ساختمان و صنایع وابسته (Iran build2024) با تاکید بر اهمیت و گستردگی صنعت ساختمان، از سوگیری و سیاستگذاری انجام شده در ارتباط با این نمایشگاه تقدیر کرد و از آمادگی اتاق بازرگانی ایران برای همکاری و همراهی با ستاد برگزاری Iran build خبرداد.

وی با اشاره به نقش آفرینی بخش خصوصی به ویژه اتاق بازرگانی در توسعه فضای کسب و کار افزود: افزایش مراودات اقتصادی، شکل دهی به گفتمان های مشترک اقتصادی در صنعت احداث و ایجاد ذهنیت ها در بستر اقتصادی کشور از کارکردهای مهم برگزاری چنین رویدادهایی است و باید جدی گرفته شود.

نایب رئیس اتاق ایران در ادامه سخنان خود با تاکید بر اهمیت برگزاری نمایشگاه ها توسط انجمن های تخصصی خاطر نشان کرد: اخذ مجوز ده ساله برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان توسط انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سازه های فولادی ایران حرکت ارزشمندی است و با همراهی و حمایت جدی تر تشکل ها و کمیسیون های تخصصی اتاق و همچنین ارکان مختلف اتاق، امیدواریم در برنامه ریزی و اجرا، شاهد برگزاری نمایشگاه هایی به مراتب بهتر و باکیفیت تر باشیم.

گفتنی است نمایشگاه ساختمان و صنایع وابسته (ایران بیلد ۲۰۲۴) از ۲۴ بهمن لغایت ۲۷ بهمن ماه در مرکز نمایشگاه بیت المللی شهرآفتاب تهران برگزار خواهد شد.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman