سرپرست شهر جدید مهستان خبر داد:

تکمیل 6 هزار و 831 واحد مسکن مهر مهستان

تکمیل 6 هزار و 831 واحد مسکن مهر مهستان
Facebook Twitter LinkedIn

۱۵:۴۶ | ۱۴۰۲/۱۱/۰۱

سرپرست شهر جدید مهستان با بیان اینکه پرونده مسکن مهر این شهر در دولت سیزدهم بسته خواهد شد از تحویل حدود هفت هزار واحد مسکن مهر و آغاز ساخت هشت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی در مهستان خبر داد.

به گزارش اخبار ساختمان، ذبیح‌الله زارع پور سرپرست شهر جدید مهستان به تشریح عملکرد اجرای طرح نهضت ملی مسکن، تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر و تامین برخی از خدمات روبنایی در آن شهر جدید پرداخت.


زمین احداث ۱۸ هزار واحد نهضت ملی مسکن در مهستان تامین شد


سرپرست شهر جدید مهستان با بیان اینکه تاکنون برای احداث ۱۸ هزار واحد نهضت ملی مسکن تامین زمین انجام شده است، گفت: تاکنون ۱۹ پروژه در قالب هشت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در این اراضی وارد مرحله ساخت و ساز شده است.


تکمیل و تحویل ۶ هزار و ۸۳۱ واحد مسکن مهر مهستان در دولت سیزدهم


زارع پور ادامه داد: از ابتدای دولت سیزدهم حدود ۱۱هزار واحد مسکونی مهر نیمه تمام در مهستان (واقع در استان البرز) در روند تکمیل و تحویل به متقاضیان قرار گرفت که تاکنون، ۶ هزار و ۸۳۱ واحد مسکن مهر تکمیل و افتتاح شد.

به گفته وی، شرکت عمران شهر جدید مهستان درصدد است تا سه هزار واحد مسکونی مهر دیگر را تا پایان امسال تکمیل کند و تحویل متقاضیان بدهد.

زارع پور گفت: هفته دولت سال آینده تمامی واحدهای باقیمانده مسکن مهر تکمیل و تحویل متقاضیان خواهد شد.


بهره‌برداری از سه مدرسه، دو مجتمع ورزشی و دو بوستان در مهستان


سرپرست شرکت عمران شهر مهستان توضیح داد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون سه مدرسه ۱۲ کلاسه آموزشی با مجموع ۵۷ میلیارد تومان، دو مجموعه ورزشی چندمنظوره با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان، دو بوستان با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان تکمیل و افتتاح شد. همچنین، یک مجتمع تجاری و یک مرکز کارآفرینی با مشارکت بخش خصوصی نیز در دولت سیزدهم، افتتاح و بهره برداری شد.

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman