بهترین پارکت های چوبی را از آیلکس بخواهید

بهترین پارکت های چوبی را از آیلکس بخواهید
Facebook Twitter LinkedIn

۱۳:۰۶ | ۱۴۰۲/۱۱/۲۹

استفاده از چوب همیشه مورد استفاده در بخش‌های مختلف ساختمان‌ها بوده و مورد پسند بسیاری از افراد خواهد بود. پارکت‌های چوبی نیز از این قاعده مستثنی نیستند و با طرح‌های منحصربه فرد خود بسیاری از افراد، از آن‌ها در محیط کاری و خانه استفاده می‌کنند.

به گزارش اخبار ساختمان،استفاده از چوب همیشه مورد استفاده در بخش‌های مختلف ساختمان‌ها بوده و مورد پسند  بسیاری از افراد خواهد بود. پارکت‌های چوبی نیز از این قاعده مستثنی نیستند و با طرح‌های منحصربه فرد خود بسیاری از افراد، از آن‌ها در محیط کاری و خانه استفاده می‌کنند. پارکت‌های چوبی از چوب‌های مختلفی تولید شده اند که می‌توانید بر اساس سلیقه و بودجه ای که دارید بهترین پارکت چوبی را از آیلکس خریداری کنید. در ادامه مطلب شما را با پارکت‌های چوبی آشنا خواهیم کرد.

معرفی پارکت چوبی

پارکت چوبی از پوششی به نام چوب ساخته شده است که عموماً در کف اتاق‌ها و ساختمان‌ها نصب می‌شوند. از آنجایی که متریال و مواد پارکت چوبی از طبیعت بدست می‌آید در نتیجه پوششی بهداشتی و سالم محسوب می‌شود. جالب است بدانید که کلمه parquet واژه‌ای فرانسوی بوده که به معنای فضای کوچک احاطه شده است و پارکت ریشه همین واژه به شمار می‌رود. پارکت چوبی دارای اشکال مختلفی است که با چیدمان‌های متفاوت همراه با الگو‌های بی‌نظیر تولید می‌شوند.

از بهترین مزایای پارکت چوبی می‌توان به طبیعی و عاری بودن از مواد شیمیایی اشاره کرد. برای ساخت پارکت‌های چوبی به طور معمول از چوب درخت راش، بلوط، گردو، افرا و زبان گنجشک استفاده می‌کنند. این پارکت‌ها به وسیله کلیکی به یکدیگر وصل و قفل می‌شوند.

انواع پارکت یا کف پوش چوبی

پارکت‌های چوبی از نظر متریال به کار رفته به دسته‌های زیر تقسیم می‌شوند:

  • پارکت لمینت: پارکت‌های لمینت از لایه‌های مختلفی ساخته شده اند که به طور معمول دارای جنس HDF و چوب هستند. به همین علت طرح این پارکت همان خطوطی است که روی چوب طبیعی وجود دارد. از ویژگی‌های این کفپوش می‌توان به عایق بندی کف خانه، دوام بالا و بافت خاص اشاره کرد.
  • پارکت یک تکه: افرادی که به سبک کلاسیک و طبیعی علاقه دارند؛ می‌توانند از این پارکت استفاده کنند. پارکت یک تکه نیاز به مراقبت دارد و نصب آن زمان بر است.
  • پارکت تمام چوب: پارکت تمام چوب ظاهر بسیار زیبایی دارد و دوام بالای آن از ویژگی‌های مهم پارکت چوبی است. به علت اینکه در تولید آن از چوب طبیعی استفاده می‌کنند؛ در نتیجه عایق خوبی در برابر گرما و صدا محسوب می‌شوند.
  • پارکت ضد آب: پارکت‌های ضد آب از کفپوش‌های فرآوری شده به شمار می‌روند که اصولاً برای مکان‌های مرطوب مانند سرویس بهداشتی و حمام استفاده می‌شوند.
  • پارکت چوبی بلوط: پارکت چوبی بلوط ظاهر زیبا و گرمی دارد و برای تمام سلیقه‌ها طراحی می‌شود. این نوع از پارکت در برابر خراش و ساییدگی مقاومت بالایی دارد. همچنین از معایب آن می‌توان به این اشاره کرد که برخی از افراد رنگ طبیعی پارکت بلوط را دوست ندارند.
  • پارکت چوبی راش: این پارکت نیز ظاهر گرم و زیبایی دارد و طراحی آن عموماً از خطوط ریز و کوتاه است. قیمت پارکت چوبی راش بسیار مناسب بوده و همچنین از نظر سایش، مقاومت کمتری نسبت به چوب بلوط دارد.
  • پارکت چوبی گردو: پارکت چوبی گردو جزء پارکت‌های لوکس به شمار می‌رود که بیشتر بعنوان کفپوش منازل استفاده می‌شوند.

مزایای پارکت چوبی

از مزایای پارکت‌های چوبی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ضد آلرژی به دلیل طبیعی بودن چوب
  • عدم کثیفی در حین نصب شدن
  • پایین بودن وزن پارکت‌های چوبی
  • پارکت‌های چوبی عمر 50 ساله دارند
  • استفاده مجدد از آن‌ها پس از جمع شدن
  • دارای مقاومت بسیار در برابر ضربه
  • عایق بندی مناسب در برابر صدا و گرما
  • احساس لذت بخش و گرما در خانه

معایب پارکت چوبی

از معایب پارکت‌های چوبی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • مقاومت پایین سایشی؛ به راحتی دچار خط و خش می‌شوند.
  • مقاومت پایین نسبت به نور خورشید که رنگ پارکت را به راحتی از بین می‌برد.
  • مقاومت پایین نسبت به سیستم‌های گرمایشی از کف
  • مقاومت پایین در برابر آب که برای این مشکل می‌توانید از پارکت چوبی مهندسی استفاده کنید.

قیمت پارکت چوبی

قیمت پارکت چوبی به عواملی مانند طرح، نوع چوب، ابعاد فضا و... بستگی دارد. همچنین مراحل نصب آن نیز هزینه‌هایی را شامل می‌شود.

آیلکس، انتخابی ایده آل برای پارکت چوبی منزل شما

آیلکس به عنوان یکی از معتبرترین و شناخته شده ترین برندها در زمینه تولید و عرضه پارکت های چوبی، مفتخر است که بهترین و باکیفیت ترین پارکت را به شما عزیزان ارائه دهد.

چرا آیلکس بهترین انتخاب برای پارکت های چوبی شماست؟

تنوع بی نظیر: آیلکس طیف گسترده ای از پارکت های چوبی را در طرح ها، رنگ ها، جنس ها و ابعاد مختلف ارائه می‌دهد تا شما بتوانید پارکت ایده آل خود را برای هر فضایی پیدا کنید.

کیفیت بالا: آیلکس از بهترین و مرغوب‌ترین چوب‌ها برای تولید پارکت های خود استفاده می‌کند تا ضمانت کیفیت و طول عمر بالای محصولات خود را به شما ارائه دهد.

قیمت مناسب: آیلکس با حذف واسطه‌ها و عرضه مستقیم محصولات خود، قیمت‌های بسیار مناسب و رقابتی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

خدمات پس از فروش: آیلکس خدمات پس از فروش گسترده ای را به مشتریان خود ارائه می‌دهد تا از خرید خود آسوده خاطر باشید.

برای مشاهده انواع پارکت چوبی و دریافت مشاوره رایگان می‌توانید به وبسایت http://iwfc.ir/ مراجعه کنید یا با شماره تلفن‌های آیلکس تماس بگیرید.

راه های ارتباطی با آیلکس:

وبسایت: http://iwfc.ir/

شماره تلفن تماس:

۰۲۱۸۸۸۶۵۶۹۱

۰۲۱۸۸۳۱۱۴۵۶

۰۲۱۸۸۸۶۴۴۷۱

آدرس: تهران، خیابان جردن، بلوار گلستان، بلوار گیتی، بن بست دوما

سخن پایانی

پارکت‌های چوبی دارای مزایای بسیار زیادی هستند که به طور معمول در بسیاری از خانه‌ها می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید. چرا که این پارکت‌ها زیبایی بصری را در فضا ایجاد می‌کنند و با طرح و خطوط مختلف خود، سلیقه‌های گوناگون را می‌توانند پوشش دهند. پارکت‌های چوبی از چوب‌های مختلفی ساخته شده‌اند که می‌توانید بهترین آن‌ها را از آیلکس خریداری نمایید.


برچسب ها:

پارکت ،پارکت های چوبی 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman