استیکر پارتیشن شیشه ای چیست و چه کاربردی دارد؟

استیکر پارتیشن شیشه ای چیست و چه کاربردی دارد؟
Facebook Twitter LinkedIn

۱۵:۳۰ | ۱۴۰۲/۱۲/۰۱

استیکر پارتیشن شیشه ای به عنوان استیکرهای دکوراتیو شناخته میشوند که میتوان آنها را بر روی سطوح مختلف مانند دربهای چوبی و فلزی، دیوارها و پارتیشنهای شیشهای چسباند. این اصطلاح به طور خاص به پارتیشنهای شیشهای اطلاق میشود که با استفاده از استیکرهای متنوع و مناسب به دکوراسیون محیط زیبایی میبخشند.

به گزارش اخبار ساختمان، استفاده از استیکر پارتیشن شیشهای به عنوان یک ابزار نوین در دکوراسیون داخلی و معماری به سرعت گسترش یافته است. استفاده از استیکرها در پارتیشنهای شیشهای فریم لس، یک بستر مناسب و یک ایده خلاقانه و ناب به حساب میآید. با بهرهگیری از استیکرها، میتوانید اشکال متنوع یا متون حاوی موقعیت مکانی، نوع کار شرکت، شعار تبلیغاتی و ... را به کار ببرید و با این اقدام به محیط کار خود حس شادابی و تنوع بخشیده و آن را زیباتر نمایید همچنین استیکرهای پارتیشن شیشهای به عنوان ابزاری برای ایجاد حریم شخصی در محیط کار نیز استفاده میشوند. برای بدست آوردن اطلاعات کامل در این زمینه با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

 

استیکر پارتیشن شیشه ای چیست؟


استیکر پارتیشن شیشه ای چیست؟


استیکر پارتیشن شیشهای به عنوان استیکرهای دکوراتیو شناخته میشوند که میتوان آنها را بر روی سطوح مختلف مانند دربهای چوبی و فلزی، دیوارها و پارتیشنهای شیشهای چسباند. این اصطلاح به طور خاص به پارتیشنهای شیشهای اطلاق میشود که با استفاده از استیکرهای متنوع و مناسب به دکوراسیون محیط زیبایی میبخشند.


در حال حاضر، در بیشتر دفاتر، شرکتها و سازمانها از پارتیشنهای شیشهای استفاده میشود. در برخی موارد، این پارتیشنها برای حفظ حریم شخصی کارمندان و در موارد دیگر برای افزایش زیبایی دکوراسیون داخلی شرکتها از استیکر شیشه پارتیشن بهرهمند میشود.


در انتخاب طرحهای استیکر شیشه پارتیشن، هیچگونه محدودیتی وجود ندارد و افراد میتوانند هر طرحی که برایشان جذاب است را سفارش دهند یا از طرحهای از پیش آماده که شرکت در اختیار آنها قرار میدهد، استفاده کنند. اگر قصد سفارش و خرید انواع استیکر پارتیشن شیشه ای را دارید میتوانید از طریق سایت پارتیشن ساز اقدام به خرید نمایید و همچنین در صورت نیاز به دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره های موجود در سایت با مشاورین ما در تماس باشید.

 

کاربرد استیکر پارتیشن شیشه ای


کاربرد استیکر پارتیشن شیشه ای


استیکرها در مکانهای متنوعی اعم از پاساژها، نمایشگاهها، مراکز تجاری و ویترینهای مغازهها به کار میروند. این برچسبها به منظور نمایش لوگو، تبلیغات برند یا فروش یک محصول خاص به کار میروند. همچنین در تزیین دکوراسیون داخلی منازل، فضاهای اداری، تجاری و ... نیز استفاده میشوند.


تنوع در انواع استیکرهای شیشه پارتیشن


با توجه به نیازها و طراحی داخلی محیط کار یا منزل، میتوانید یکی از انواع زیر را انتخاب و به پیادهسازی بپردازید. از جمله مهمترین استیکرهای شیشه پارتیشن میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

 

استیکر مات


استیکر مات


استفاده از استیکرهای مات بر روی شیشه پارتیشن به عنوان یک گزینه ایدهآل برای محدود کردن دید بخشهای مختلف به منظور افزایش حریم خصوصی شناخته میشود. این استیکرها با قیمت نسبتا مناسبی هستند و از نظر اقتصادی زیبایی جذابیت بسیاری دارند.


استیکر مش


استیکر مش با حفرههای کوچک و ریز بر روی سطح خود، یکی از گزینههای محبوب در پارتیشنهای شیشهای فریم لس محسوب میشود. این استیکرها از نظر اجازه عبور نور از طریق حفرهها و قابلیت چاپ بر روی شیشه جذابیت دارند.


استیکر رنگی


اگر به دنبال ایدههای زیبا و متنوع هستید، استفاده از استیکرهای رنگی گزینهای جذاب به حساب میآید. این استیکرها با اجرای هر گونه طرح، نوشته یا لوگویی به صورت رنگی بر روی شیشه، فضای کاری را زیباتر میکنند.


فیلمهای رنگی


استفاده از فیلمهای رنگی امکان تغییر رنگ کل شیشه پارتیشن را به تطابق با رنگ بخشهای دیگر محیط میدهد و جلوه متفاوتی را ایجاد میکند. رنگهای سبز، آبی، قرمز و ... به عنوان مثال در این زمینه مورد استفاده قرار میگیرند.


پرینت


از جمله زیباترین تکنیکها در صنعت شیشه، پرینت به شمار میرود. این تکنیک امکان چاپ بر روی شیشه را فراهم میکند و بدون محدودیت در ابعاد و رنگ بندی عمل میکند.


پرینت لمینیت


آخرین نوع از برچسبها، پرینت لمینیت است. این تکنیک امکان تغییر رنگ شیشه به نحوی که نور در دو طرف از شیشه منعکس شود را فراهم میسازد و باعث ماندگاری بالای پرینت میشود.

 

تعویض استیکر پارتیشن شیشه ای


تعویض استیکر پارتیشن شیشهای


پس از نصب برخی از استیکرهای شیشه پارتیشن، ممکن است در آینده تصمیم به تعویض یا جدا کردن کامل آنها بگیرید. این امکان برخی افراد را به این سوال میاندازد که آیا استیکر پارتیشن شیشهای قابل تعویض است یا خیر؟ این استیکرها از کاغذهایی ساخته شدهاند که یک طرف آنها چسب دارد و طرف دیگر آنها حاوی طرح است. یکی از مزایای بزرگ استفاده از این استیکرها این است که شما میتوانید پس از مدتی آنها را به راحتی از شیشه جدا کرده و طرح جدیدی را نصب کنید. به همین دلیل استیکر شیشه پارتیشن قابلیت جداسازی و تعویض را به صورت کامل داراست.


اگرچه این استیکرها قابلیت جداسازی دارند و شما میتوانید پس از نصب از طرح راضی نبودید، آنها را جدا کنید، اما باید به هزینههای جداسازی نیز توجه داشته باشید.


اگر به دنبال استفاده از این استیکرها برای زیباتر کردن محیط خانه یا محل کار خود هستید، قبل از خرید و نصب باید به چند نکته مهم توجه کنید. ابتدا باید طرح مورد نظرتان را با دقت ارزیابی کرده و با طراح مشورت کنید. بنابراین حتماً قبل از خرید، میزان استیکر مورد نیاز خود را مشخص کنید.

 

نکات مهم در خرید استیکر پارتیشن شیشه ای


نکات مهم در خرید استیکر پارتیشن شیشه ای


پیش از تصمیم به خرید و نصب استیکر شیشه، مد نظر داشتن چند نکته حیاتی است. در ابتدا، طرح مورد نظر خود را با طراحان به اشتراک بگذارید و نظرات آنها را دریافت کنید. انتخاب طرحی که با محیط فضای پیرامون شما هماهنگ باشد، امری بسیار مهم است. به عنوان مثال، اگر محیط شما دارای سبک سنتی است، از طرحی استفاده کنید که با این سبک هماهنگ باشد و مدرنیته را نداشته باشد. نکته دیگر این است که پیش از خرید، ابعاد مورد نیاز را دقیقاً اندازه گیری کنید تا مقدار دقیق استیکر مورد نیاز خود را بدانید.


همانطور که قبل تر گفته شد برای طراحی و اجرای استیکر شیشه پارتیشن با استفاده از پوششهای خاص و زیبا، میتوانید از خدمات پارتیشن ساز بهرهمند شوید. این مجموعه تخصصی در زمینه تولید، طراحی، و اجرای انواع پارتیشنهای شیشهای و اداری فعالیت دارد. برای دریافت راهنمایی بیشتر در زمینه استیکر پارتیشن شیشهای، با کارشناسان پارتیشن ساز تماس بگیرید. همچنین شما میتوانید قبل از خرید و ثبت سفارش از طریق سایت در بخش قیمت پارتیشن شیشه ای با محاسبه گر آنلاین ، قیمت میزان پارتیشن موردنیازتان را بدست آورده و تجربه خریدی آسوده و رضایتبخش داشته باشید.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman