حداکثر سقف افزایش اجاره بها در شهرکرد تعیین شد

حداکثر سقف افزایش اجاره بها در شهرکرد تعیین شد
Facebook Twitter LinkedIn

۱۰:۰۴ | ۱۴۰۳/۰۳/۰۹

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: سقف افزایش اجاره بهای مسکن در شهرکرد با مصوبه شورای تامین مسکن استان حداکثر ۲۵ درصد تعیین و اعلام شد.

به گزارش اخبار ساختمان، خدایار باقری در نشست علنی شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری با اشاره به وجود برخی اعتراض ها در خصوص طرح نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری افزود: متقاضیان این طرح هم‌اکنون به لحاظ تامین سهم آورده خود با مشکل مواجه هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به واگذاری تعدادی از واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری در ماه جاری یادآور شد: پیگیریم تا در آینده ای نزدیک بر اساس ششمین مصوبه شورای عالی مسکن کشور از طریق تهاتر زمین برای دهک های یکم و دوم مبلغ چهار میلیارد ریال و دهک های سوم و چهارم معادل سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال با سازندگان واحدهای نهضت ملی مسکن و بازپرداخت ۱۵ ساله با بهره کمتر از چهار درصد از سوی اعضا مشکل تعداد زیادی از مردم را رفع کنیم.

باقری تسریع در روند تصویب طرح جامع شهرکرد را از اولویت های اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری افزود: با تصویب این طرح عملیات اجرایی تکمیل کمربند جنوبی شهرکرد به شهرداری واگذار می شود.

گفتنی است، شهرکرد به عنوان مرکز استان چهارمحال و بختیاری بیش از ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

خبرآنلاین


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman