بررسی جدیدترین مدل پرده ها

بررسی جدیدترین مدل پرده ها
Facebook Twitter LinkedIn

۱۴:۰۸ | ۱۴۰۳/۰۳/۰۹

از جمله مواردی که بسیار در دکوراسیون داخلی منزل شما نقشی اساسی ایفا می‌کند و باعث زیبایی بیشتر دکوراسیون شما می‌شود پرده می‌باشد. برای خرید و اطلاع قیمت با ما تماس بگیرید.

به گزارش اخبار ساختمان، از جمله مواردی که بسیار در دکوراسیون داخلی منزل شما نقشی اساسی ایفا می‌کند و باعث زیبایی بیشتر دکوراسیون شما می‌شود پرده می‌باشد. استفاده از انواع مختلف پرده، تغییراتی اساسی و زیبا را در خانه شما متحمل می‌شود و همچنین باعث تغییراتی دلچسب در منزل شما می‌شود. پرده نقش اساسی در چیدمان منزل ایفا می‌کند و تغییرات فرمی و رنگی آن هر چند وقت یکبار می‌تواند فضای خانه شما را متحول کند. درواقع زمانی که نوبت به تغییرات در دکوراسیون منزل می‌رسد، انتخاب پرده‌ای مناسب در اولویت قرار می‌گیرد. در ادامه قصد داریم به بررسی جدیدترین مدل‌ پرده‌ها بپردازیم.


پرده پلیسه، یکی از جدیدترین مدل‌‌ پرده‌ها


پرده پلیسه یکی از پرده‌هایی می‌باشد که حالتی سه بعدی، مینیمال و شیک دارد. این پرده چین خوردگی‌های منظم به شکل پلیسه دارد که به زیبایی آن می‌افزاید. پرده پلیسه جزو پرده‌های مدرن می‌باشد که معمولا در ابعاد خود پنجره طراحی و ساخته می‌شوند و به همین دلیل فضای کمی را اشغال می‌کند. این پرده مخصوص دفاتر اداری و اتاق‌های کوچک می‌باشد. پرده پلیسه دارای خصوصیت‌های منحصر به فردی می‌باشد که در ادامه به آنها می‌پردزایم:

*  مقاومت دربرابر نور و آب
*  پوشش دهی بالا
*  شستشو آسان
*  کاهش اشعه UV
*  تنوع در سیستم حرکتی
*  نصب آسان آن

این ویژگی‌های منحصر به فرد، باعث می‌شود تا پرده پلیسه انتخابی مناسب برای اتاق‌های کوچک و محیط‌های اداری باشد.

 


پرده پانچ یکی از جدیدترین مدل پرده‌ها


پرده‌های پانچ چاپی، یکی از جدیدترین پرده‌های می‌باشد که امروزه به شدت از آن استفاده می‌شود و جزو پرده‌های طرح‌دار و تزئینی محسوب می‌شود. این پرده زمانی که وارد بازار شد، از همان اول توانست طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کند و این امر باعث شد رفته رفته جزو محبوب‌ترین پرده‌ها میان مردم شود. پرده پانچ یکی از پرکاربردترین پرده‌های تزئینی در حال حاضر می‌باشد که طراحی ساده ولی زیبا و دلچسب دارد. این پرده دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم:

*  سهولت و نصب آسان
*  شستشو آسان
*  ماندگاری بالای طرح‌های آن
*  تنوع در طرح‌های آن

این پرده دارای تنوع بسیار بالایی می‌باشد از جمله سنتی و مدرن که نوع مدرن آن، خود به تنهایی دارای طرح‌های زیادی می‌باشد که در ادامه به آنها نیز اشاره می‌کنیم.

*  طرح داماسک
*  طرح گل‌دار
*  طرح خط نستعلیق
*  طرح‌های کودکانه
*  طرح‌های فانتزی
*  و سایر طرح‌ها

پرده پانچ به دلیل اینکه می‌توان طرح دلخواه نیز بر روی آن چاپ کرد، از اهمیت بالایی برخوردار است و می‌توان برای اتاق‌های شخصی هر طرحی که مورد علاقه شما می‌باشد، روی آن چاپ کرد.


پرده زبرا، یکی از جدیدترین مدل پرده‌ها


پرده زبرا از جمله پرده‌های مدرن می‌باشد که امروزه شاهد استقبال زیادی از سوی مردم می‌باشد. این پرده از نوارهای یک در میان تور و پارچه طراحی و ساخته شده است که این نوارها به صورت موازی و افقی نسبت به هم قرار دارند. پرده زبرا دارای سیستم بالارو است که با استفاده از یک غلطک در بالا جمع می‌شود. در ادامه به ویژگی‌‌های این پرده اشاره می‌کنیم:

*  مقاومت بالا
*  تمیز کردن و شستشو آسان
*  قابل استفاده بودن برای مکان‌های مختلف
*  صرفه جویی در مصرف انرژی
*  قابلیت برقی کردن
*  ایمن بودن

با توجه به این ویژگی‌ها، می‌توان گفت که پرده زبرا جزو پرکاربردترین پرده‌های حال حاضر می‌باشد و طرفداران زیادی را نیز به سمت خود جذب کرده است. این پرده دارای مدل‌های مختلفی است که آنها را نیز نام می‌بریم:

*  پرده زبرا ساده
*  دو رنگ
*  گونی‌ بافت
*  طرح چوب
*  ژاکارد
*  گل داماس برجسته نقره کوب
*  بافت برجسته
*  زبرا پلیسه
*  موج دار
*  گلدوزی

شما می‌توانید برای خرید پرده و اطلاع از جدیدترین اطلاعات و قیمت پرده با ما همراه باشید. پرده‌ها با تنوع بسیار زیاد و طرح‌های فراوان می‌توانند زیبای منزل و یا محیط کار شما را بیشتر کنند.

 


پرده کتان، از جمله جدیدترین مدل پرده‌ها


پرده‌های پارچه‌ای، محبوب‌ترین پرده‌ها هستند که در منازل استفاده می‌شوند که انواع و طرح‌های مختلفی دارند. اما موضوعی که مهم است، نوع جنس پارچه می‌باشد. یکی از پرده‌های محبوب و پرکاربردی که وجود دارد، پرده کتان است که برای انتخاب این پرده باید با آن آشنا شوید. پرده کتان مانند بسیاری از پرده‌های دیگر، هم زیبایی و هم کاربرد مناسبی دارد که در اتاق‌خواب و پذیرایی بسیاری از خانه‌ها قابل مشاهده‌ می‌باشد. این پرده زیبایی خاصی به هر دکوراسیونی می‌بخشد و ظاهری شیک و جذاب را برای شما به ارمغان می‌آورد. پرده‌های کتان را می‌توان به راحتی شستشو کرد که می‌توان آنها را در ماشین لباسشویی شست بدون هیچگونه نگرانی بابت از بین رفتن رنگ، کیفیت و مواردی از این قبیل. در ادامه به ویژگی‌های این پرده اشاره می‌کنیم:

*  شستشو آسان
*  افزایش حریم خصوصی خانه و گرفتن دید از خارج
*  دوام و مقاومت بالا
*  قیمت مناسب
*  جلوگیری از نور شدید خورشید
*  طبیعی و دکوراتیو
*  طرح‌ها و نقش‌های متفاوت

پرده کتان از جمله پرده‌هایی می‌باشد که برای دکوراسیون کلاسیک و شیک بسیار مناسب هستند و می‌تواند به زیبایی و شیک بودن دکوراسیون شما بیفزاید.

با شناخت انواع مختلف پرده، می‌توانید بهترین پرده را از نظر کیفیت و هم از نظر سلیقه شخصی خود، تهیه و مورد استفاده قرار دهید تا دکوراسیون منزل خود را تحت تاثیر مثبت آن قرار دهید.


جمع‌بندی و کلام آخر


پرده‌ها نقش مهمی در زیبایی و دکوراسیون خانه و حتی محل کار دارد. پرده‌ها انواع بسیار زیادی دارند که هرکدام از آنها، کیفیت، جنس، طرح و نقش‌های مختلفی دارند. شما بر اساس نیاز و سیلقه خود، می‌توانید یکی از آنها را در خانه خود مورد استفاده قرار دهید و از زیبایی که به دکوراسیون شما می‌بخشد نهایت لذت را ببرید.


نظرات کاربران
security code
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman