با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام شد:

افتتاح 25 هزار مسکن ملی در سیستان و بلوچستان

افتتاح 25 هزار مسکن ملی در سیستان و بلوچستان
Facebook Twitter LinkedIn

۱۲:۰۵ | ۱۴۰۳/۰۳/۱۲

۲۵ هزار و ۸۴۱ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن روز گذشته توسط وزیر راه و شهرسازی در سراسر استان سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید.

به گزارش اخبار ساختمان، امروز جمعه یازدهم خرداد، با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، ۲۵ هزار و ۸۴۱ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان سیستان و بلوچستان توسط وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.

استان سیستان و بلوچستان جزو استان های پیشرو در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سطح کشور است و رئیس جمهور شهید بارها در طول فعالیت دولت سیزدهم، مسکن را به عنوان اولویت این دولت بیان کرد و نهضت ملی مسکن را ابَر پروژه دولت برای رفع نیاز مردم می دانست.

برنامه ابلاغی چهار ساله طرح نهضت ملی مسکن به سیستان و بلوچستان حدود ۱۴۲ هزار واحد مسکونی است که تاکنون برای ساخت ۴۹ هزار و ۸۶۹ واحد شهری و روستایی پروانه ساختمانی صادر شده است.

اجرای موفق طرح نهضت ملی مسکن در این استان علاوه بر رونق واحدهای تولیدی فعال و راکد اشتغال برای ۵۲ هزار و ۸۷ نفر از افراد جویای کار را به همراه داشته است.

صنعت ساخت و ساز به عنوان یک صنعت پیشرو با هدف توسعه اقتصادی است که با رونق این بخش دیگر صنایع نیز فعال می شوند و بر عکس رکود در بخش مسکن تاثیر منفی در حوزه اقتصاد و اشتغال خواهد داشت و با آغاز طرح نهضت ملی مسکن توسط دولت مردمی سیزدهم، شاهد تاثیرات مثبت آن در بازار مسکن هستیم.

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman