دستگاه‌های تصفیه آب خانگی FAP: انتخاب برتر خانواده‌های ایرانی

دستگاه‌های تصفیه آب خانگی FAP: انتخاب برتر خانواده‌های ایرانی
Facebook Twitter LinkedIn

۱۵:۲۷ | ۱۴۰۳/۰۳/۱۲

شرکت فرایند آب پارس با نام اختصاری FAP درسال 1388 با هدف حفظ سلامتی و ترویج هرچه بیشتر فرهنگ تصفیه آب و با همکاری با برند‌های تایوانی از قبیل برند آکوافلو، پیوریکام، ایزی ول، ارگانیک، سانشن، تانک پک، هیدان و c. c. K با به استفاده از تکنولوژی روز دنیا شروع به کار کرد.

به گزارش اخبار ساختمان، شرکت فرایند آب پارس با نام اختصاری FAP درسال 1388 با هدف حفظ سلامتی و ترویج هرچه بیشتر فرهنگ تصفیه آب و با همکاری با برند‌های تایوانی از قبیل برند آکوافلو، پیوریکام، ایزی ول، ارگانیک، سانشن، تانک پک، هیدان و c. c. K با به استفاده از تکنولوژی روز دنیا شروع به کار کرد. در ادامه این شرکت با همکاری برند‌های دیگری از جمله برند کانگرو و تکامن که محصولاتی با کیفیت بالا تولید می‌کنند شروع به همکاری نمود.


برخی از این برند‌ها مانند هیدان که در زمینه تولید پمپ فعالیت دارد یا برند تانک‌پک که در زمینه تولید مخزن فعالیت دارد دارای تاییدیه NSF آمریکا و تاییدیه‌های بین المللی معتبر می‌باشند و از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار هستند.


در ادامه و از سال 1388 این شرکت تصمیم بر این گرفت که برخی از محصولات را با همان کیفیت و به جهت کاهش هزینه‌ها با در ایران تولید نماید که لازمه‌ی آن استفاده از مواد اولیه‌ی تایوانی بوده. به طور مثال برای ساخت فیلتر کربن با کیفیت این شرکت از کربن درجه یک تایوانی به عنوان متریال اولیه استفاده می‌کند.


همکاری شرکت فرایند آب پارس با آزمایشگاه‌های معتبر


مهندسین شرکت فرآیند آب پارس در ابتدای کار با همکاری با معتبر‌ترین آزمایشگاه‌های مرتبط با آب و هوا از جمله آزمایشگاه پارس محیط آزما تلاش نمودند که اطلاعات خود در زمینه فیلتراسیون را روزبه‌روز بهبود بخشند تا بتوانند مشخص دقیقی برای بدست آوردن بیشترین کیفیت و بهترین فیلتر‌ها تعیین نمایند. نتایج این آزمایش‌ها نشان داد که دستگاه‌های تصفیه آب خانگی FAP توانستند سطح نیترات را از حدود 50 میلی‌گرم به کمتر از 2 میلی‌گرم کاهش دهند که این امر باعث شد از سطح کیفیت بالای این دستگاه‌ها اطمینان بالایی حاصل شود و آنها را به عنوان بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی معرفی نماید.

 

بهترین کیفیت در دستگاه تصفیه آب خانگی


مشتریان شرکت فرایند آب پارس


در طول تمام این سال‌ها این شرکت توانست مشتریان زیادی از جمله بسیاری از سازمان‌ها و ارگان‌ها را جلب کنند که با وجود حساسیت بالای این سازمان و یا ارگان‌ها مانند بانک ملت، آب و فاضلاب تهران، هواپیمایی ایران ایرتور، هواپیمایی وارش و مگاموتور و همچنین رضایت نهایی بدست آمده از سوی این سازمان‌ها سطح بالای کیفیت دستگاه‌های تصفیه آب خانگی fap به وضوح نمایش داده شد.


با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع بحران آب جهان به دلیل بالا رفتن دمای کره‌ی زمین، کاهش بارش‌ها و کاهش منابع آبی شرکت فرایند آب پارس تمام تلاش و توان خود را به کار گرفته تا با بالاترین بهره‌وری و کیفیت برتر و همچنین هزینه‌ی کمتر منابع آب مصرفی خوراکی و آب شرب را مدیریت کند.

 

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی


چشم انداز شرکت فرایند آب پارس FAP


چشم انداز شرکت فرایند آب پارس FAP در ارتباط با بهبود کیفیت و کاهش هزینه‌ها همگام با آخرین تکنولوژی روز دنیا و پیشرفت صنعت در کشور بسیار ارزشمند است. این روند می‌تواند در سال‌های آینده و با توجه به پیشرفت روز افزون سطح کیفیت محصولات تولید شده در ایران منتهی به افزایش سطح صادرات این محصولات بشود. به عنوان مثال در صنعت تصفیه آب در حال حاضر دستگاه‌های ساخت ایران به کشور‌های زیادی از مانند لهستان، برزیل، مصر، افغانستان و عراق صادر می‌شود که این نشان از پیشرفت و کیفیت بالای این محصولات در این حوزه است. این نوع از توسعه‌ها نه تنها به اقتصاد کشور کمک میکند بلکه باعث پیشرفت سطح کیفیت و تکنولوژی می‌شود.


مزیت‌های شرکت فرایند آب پارس


مزیت شرکت فرایند آب پارس به داشتن نمایندگی‌های متعدد در سرتاسر کشور هم به مصرف‌کننده و همکاران به صورت فروش مستقیم می‌باشد. این ویژگی به این شرکت این امکان را داده که در هر دو سطح مختلف نیاز‌های مشتریان را شناخته و با آشنایی کامل در راستای ارائه‌ی خدمات وارد عمل بشود. این رویکرد فعال و پوشش گسترده نشان از توجه به رضایت مشتریان و بهبود خدمات دارد.


در این شرکت هموار سعی بر این بوده که کارشناسان فنی اطلاعات کامل و فوق العاده‌ای درارتباط با این صنعت داشته باشند تا اگر هر موردی توسط مشتریان مشاهده شد در اسرع وقت آن را با کارشناسان فنی این شرکت در میان گذاشته و در اولین فرصت آن را بر طرف نمایند. همچنین بدین شکل پیشنهادات و انتقادات از سوی مصرف کنندگان سریعتر به شرکت منتقل میشود این انتقال انتقادات می‌تواند در جهت بهبود روز افزون خدمات و بالا بردن کیفیت محصولات و خدمات بسیار موثر باشد.

 

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی


بهترین قیمت دستگاه تصفیه آب در فرایند آب پارس


برای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی، انتخاب برند و مدلی که به خوبی با شرایط زندگی شما همخوانی داشته باشد، از اهمیت بالایی برخوردار استشرکت FAP فرایند آب پارس، که سال‌هاست در زمینه تولید دستگاه‌های تصفیه آب فعالیت دارد، محصولات معتبر را با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش مناسب به مشتریان خود ارائه می‌دهد.


از طریق وب‌سایت فرایند آب پارس، می‌توانید در زمانی کوتاه به خرید آنلاین دستگاه تصفیه آب مورد نظر خود بپردازید. امکان مشاهده جزئیات و مقایسه محصولات مختلف، انتخاب بهترین گزینه برای منزلتان را آسان‌تر می‌کند.


شرکت فرایند آب پارس، آماده ارائه اطلاعات تکمیلی درباره قیمت‌ها و مشاوره خرید به مشتریان است. برای این منظور، می‌توانید به صورت ۲۴ ساعته با مشاوران مجرب این شرکت به شماره‌های (021)88880627-88199161 تماس بگیرید و از راهنمایی‌های آن‌ها بهره‌مند شوید.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman