شودر؛ برندی با کیفیت که امتحانش را پس داده!

شودر؛ برندی با کیفیت که امتحانش را پس داده!
Facebook Twitter LinkedIn

۱۵:۲۵ | ۱۴۰۳/۰۴/۰۳

شودر در حال حاضر در زمینه تولید شیرآلات ساختمانی، شیرآلات بهداشتی، شیرآلات چشمی و الکترونیکی، شیرآلات توکار، شیرآلات رنگی و فلاش تانک توکار فعالیت دارد و این محصولات را با توجه به جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا به بازار عرضه می‌کند.

به گزارش اخبار ساختمان، سال‌های زیادی است که نام شودر در قلب ما و محصولات با کیفیت آن در خانه‌های ما ایرانیان جا خوش کرده است. برندی که امتحانش را پس داده و با تولیدات منحصربه‌فرد و نوآورانه خود سعی کرده تا زندگی مردم را آرامش‌بخش و دل‌انگیز کند.


این برند حالا با کمپین جدید خود با عنوان «شودر امتحانش را پس داده»، بار دیگر به مخاطبان خود یادآوری می‌کند که چرا این همه سال انتخاب اول مشتریان در میان انبوه برندهای شیرآلات بوده است. در ادامه به بررسی این برند و اهداف آن می‌پردازیم.

 

شیرآلات شودر


رسالت برند شودر


شودر از سال ۱۳۷۰ بر پایه به‌روزترین تکنولوژی‌های صنعت شیرآلات دنیا و با تکیه بر تجربه و دانش جوانان این مرز و بوم متولد شد تا بتواند تاثیر مثبتی در کیفیت زندگی مردم ایجاد کند. همچنین رسالت خود را در پیروی دائمی از اصول و مبانی زیبایی‌شناسی و کیفیت‌گرایی عنوان کرد و با پایبندی به آن توانست در مدت زمان کوتاهی با اقبال عمومی مواجه شود.


بیش از ۳۰ سال تجربه و تلاش بی‌وقفه در صنعت شیرآلات موجب شده تا اکنون شودر، به رشد و تکاملی قابل توجه دست یابد و به عنوان یکی از محبوب‌ترین برندهای ایرانی شناخته شود. اما شودر فقط به تولید شیرآلات بسنده نمی‌کند و موفقیت خود را در ایجاد تجربه‌ای بی‌نظیر برای مشتریان و ایجاد آسایش و زندگی بهتر برای مردم جستجو می‌کند.

 

چرا شودر انتخاب اول مشتریان است؟


چرا شودر انتخاب اول مشتریان است؟


شودر در حال حاضر در زمینه تولید شیرآلات ساختمانی، شیرآلات بهداشتی، شیرآلات چشمی و الکترونیکی، شیرآلات توکار، شیرآلات رنگی و فلاش تانک توکار فعالیت دارد و این محصولات را با توجه به جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا به بازار عرضه می‌کند. در کنار این امر، کیفیت بی‌نظیر مواد اولیه، پیشروی در طراحی‌های نوآورانه و کاربردی و همچنین دوام فوق‌العاده محصولات، باعث شده تا شودر به انتخاب اول مشتریان تبدیل شود.


استراتژی قیمت‌گذاری منصفانه‌ که متناسب با کیفیت و کارایی محصولات شودر در نظر گرفته شده نیز باعث شده تا طیف گسترده‌ای از مشتریان با این برند همسو شوند؛ چون شناخت دقیق مخاطب و درک نیازها و انتظارات، نقش بزرگی را در خرید محصول ایفا می‌کند که شودر به خوبی از آن آگاه است.

 

مزیت رقابتی محصولات شودر


مزیت رقابتی محصولات شودر


هر محصولی که با این نام تجاری تولید می‌شود، نتیجه ساعت‌ها تحقیق و توسعه، استفاده از بهترین مواد اولیه و قبولی در آزمون‌های سخت‌گیرانه است. دریافت گواهینامه‌های استاندارد جهانی و ملی توسط این برند، صحت این ادعا را تایید می‌کند.


این گواهینامه‌ها شامل موارد زیر هستند:

 

ISO 14001:2015 استاندارد الزام‌آور مدیریت محیط‌زیست
ISO 45001:2018 استاندارد ایمنی و بهداشت شغلی
ISO 9001:2015 استاندارد مدیریت کیفیت - تضمین کیفیت برای سازمان‌های تولید کننده و ارائه دهنده خدمات و نصب
CE  یا علامت استاندارد اروپا استانداردهای حفاظتی بالای ایمنی، بهداشتی و زیست‌محیطی اتحادیه اروپا


از سوی دیگر در فرآیند تولید محصولات از بهترین فناوری‌ها در عرصه‌‌های ریخته‌گری و آبکاری استفاده می‌شود که خود نقطه قوتی برای شیرآلات ساخته شده با نام شودر است. این تولیدات با استفاده از ماشین‌آلات دقیق با کنترل نرم‌افزاری (CNC) همراه با خاصیت آنتی باکتریال (PVD) انجام شده و با تضمین بالاترین طول عمر و دوام به بازار عرضه می‌شوند.


همچنین از دیگر نقطه قوت‌ها می‌توان به میزان سرب موجود در شیرآلات بهداشتی اشاره کرد که در بقیه محصولات بین ۱.۸-۲.۵ اما در شیرآلات شودر زیر عدد ۱ و به استاندارد اروپا نزدیک‌تر است.


در حال حاضر شودر جزو برندهای اول بازار در صنعت شیرآلات شناخته می‌شود که با تعهد به کیفیت، طراحی و خدمات برتر خود امتحانش را پس داده است. این برند کمپین خود را با هدف نشان دادن تجربه‌های موفق و رضایت‌مندانه اجرا کرده تا همه بدانند که شودر همواره به ارتقای زندگی مشتریان خود متعهد خواهد بود.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman