همه چیز در ارتباط با تعویض پنجره های قدیمی با دوجداره

همه چیز در ارتباط با تعویض پنجره های قدیمی با دوجداره
Facebook Twitter LinkedIn

۰۹:۴۳ | ۱۴۰۳/۰۵/۲۴

استفاده از پنجره های قدیمی فلزی و یا آلومینیومی و یا حتی چوبی ، پرت انرژی بسیار زیادی دارند و علاوه بر اینها آلودگی های صوتی ، گرد و غبار و دود براحتی از این پنجره های قدیمی نفوذ می کند ، پس بهترین پیشنهادتعویض پنجره های قدیمی با پنجره های دوجداره عایق می باشد.

به گزارش اخبار ساختمان، استفاده از پنجره های قدیمی فلزی و یا آلومینیومی و یا حتی چوبی ، پرت انرژی بسیار زیادی دارند و علاوه بر اینها آلودگی های صوتی ، گرد و غبار و دود براحتی از این پنجره های قدیمی نفوذ می کند ، پس بهترین پیشنهادتعویض پنجره های قدیمی با پنجره های دوجداره عایق می باشد. 

 

تعویض پنجره قدیمی

 

تعویض پنجره قدیمی با پنجره های دوجداره به چه صورت انجام می پذیرد؟


تماس با یک شرکت ارئه دهنده محصولات با کیفیت پنجره دوجداره 

کارشناس به محل پروژه مراجعه می کند و علاوه بر اندازه گیری اولیه و بررسی نوع فریم مورد استفاده در این نوع پنجره قدیمی ،  مدل پنجره و نوع بازشو و سایر مسائل را با شما نیز هماهنگ می کند.

پیش فاکتور از واحد آن شرکت برای شما ارسال می گردد. 

در صورت موافقت و عقد قرارداد ، برای ابعاد برداری دقیق مجددا از واحد فنی ، کارشناس به محل پروژه ارسال می گردد و ابعاد برداری دقیق و تهیه نقشه های نهایی صورت می پذیرد.

با تایید نقشه ها و جهت بازشو ها از سمت شما ، سفارش جهت تولید به کارخانه ارسال می گردد. 

محصول تولید شده به صورت بسته بندی کامل  ، پس از هماهنگی های قبلی ، به محل پروژه ارسال می گردد و توسط اکیپ نصاب ، تخلیه و به محل نصب پنجره در طبقات مشخص آورده می شود. این پروسه تماما توسط اکیپ حرفه ای نصاب ها صورت می پذیرد.

پنجره قدیمی موجود کامل برش کاری می شود و تنها فریم دور آن باقی می ماند ، پنجره دوجداره جدید بر روی فریم آهنی باقی مانده از پنجره قدیمی نصب می شود و کاملا آن را پوشش می دهد ، عملیات تزریق چسب و فوم نیز بطور کامل صورت می پذیرد. 

پنجره نصب شده بهمراه آموزش های لازم در جهت نگهداری و نحوه باز و بسته شدن ، به شما تحویل داده می شود و ضمانت نامه بیمه ای نیز از طرف آن شرکت برای پنجره های شما صادر می گردد. 

 

پیشنهاد می گردد مقاله " تعویض پنجره قدیمی با بهترین کیفیت " را حتما مطالعه بفرمایید. 

 

تعویض پنجره قدیمی با پنجره ارسی

تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره ارسی در تصویر بالا


آیا تعویض پنجره های قدیمی با دوجداره بدون تخریب می باشد ؟


بله ، کلیه مراحل بدون تخریب و یک روزه انجام خواهد گرفت.  در پنجره های قدیمی که شاخک آنها در داخل دیوار می باشد ، صرفا پروفیل های عمود و افقی داخل پنجره قدیمی فلزی ، برش داده می شود و فریم دور باقی می ماند و مثل یک ساب فریم برای نصب پنجره دوجداره عمل می کند. 
 

بهترین پنجره دوجداره برای تعویض پنجره


در یک سری از پنجره های آلومینیومی قدیمی که پنجره قدیمی به یک فریم آهنی پیچ شده است ، پنجره قدیمی به راحتی با باز کردن پیچ ها باز می شود و  پنجره دوجداره جدید بر روی فریم آهنی موجود نصب می گردد. کلیه این مراحل گفته شده بدون تخریب انجام می گیرد. 


در کنار اتوبان و یا مدرسه از چه نوع پنجره دوجداره ای استفاده نماییم؟


بهترین نوع پنجره در این شرایط  ، استفاده از یک پنجره دوجداره لولایی مدل دوحالته ، با شیشه های دوجداره با لایه آکوستیک می باشد.

پیشنهاد می گردد حتما مقاله " معرفی بهترین مدل پنجره عایق صوت " را در قسمت مقالات مطالعه بفرمایید. 

 

در تعویض پنجره قدیمی کدام مدل بهتر است ؟ کشویی یا لولایی؟


پنجره لولایی دوحالته که استاندارد تولید شده باشد تا میزان 100 درصد عایق است .

پنجره کشویی یا همان ریلی با توجه به ساختار آن ، تا میزان 70 درصد عایق است .

پنجره آشپزخانه را می توانید از مدل کشویی سفارش دهید تا تبادل هوا بهتر انجام پذیرد. 

با توجه به عایق بودن پنجره های لولایی ، سایر قسمت های منزل ، مخصوصا اتاق خواب ها را حتما از نوع لولایی استفاده سفارش دهید. 

یک پنجره جایگزین خوب برای کشویی و مدل بازشو آن ، پنجره مدل فولکس واگنی می باشد ، که بسیار عایق خوبی از نظر گرما، و سرما و صوت می باشد و عملکرد بازشو آن مثل پنجره کشویی می باشد با این تفاوت که 12 سانت لنگه به سمت داخل می آید و سپس در ریل خود به طرفین حرکت می کند. یک انتخاب بسیار عای!


از چه برندی استفاده کنیم؟


پنجره دوجداره upvc ویستاست و پنجره دوجداره upvc وینتک از برند های با کیفیت در بازار هستند که می توانید از این دو برند استفاده کنید، اگر به دنبال یک محصول با کیفیت هستید ، پیشنهاد ما استفاده از پنجره دوجداره ویستابست می باشد. 


اما در هنگام خرید پنجره دوجداره ویستابست و ینتک باید به نکاتی توجه کرد :


خرید از نمایندگی ها و تولید کنندگان معتبر این دو برند تولید کننده پروفیل های upvc

بازدید از پروژه های انجام شده و بررسی رزومه کاری آن مجموعه

درخواست بابت ضمیمه کردن الزامات فنی تولید پنجره های دوجداره ویستابست به قرارداد خرید پنجره 

از یراق آلات روتو آلمان به صورت ست کامل استفاده کنید. 

 

تعویض پنجره در برج

تعویض پنجره قدیمی بدون تخریب در برج اسکان میرداماد


مهمترین نکته در بخش تعویض پنجره های قدیمی کدام است ؟


مهمترین نکته در این بخش ، مشاوره قبل از خرید پنجره می باشد ، یک مشاوره خوب و متخصص با درنظر  گرفتن شرایط محل نصب پنجره و نیازهای مشتری ، بهترین نوع پنجره را پیشنهاد می دهد که بعد از نصب ، رضایت کامل مشتری برآورده شود. با در نظر نگرفتن حساسیت های مشتری و محل نصب پنجره ، نمی توان یک مشاوره خوب داد. 


دومین نکته مهم دیگر ، وسواس در ابعاد برداری و تهیه نقشه های تولید قبل ساخت می باشد ، هنر یک پنجره ساز در ابعاد برداری دقیق پروژه های تعویض پنجره مشخص می شود ، هر پروژه ای شرایط مخصوص خود را دارد و باید فریم upvc و مدل پنجره دوجداره مناسب با توجه به شرایط ، برای آن در نظر گرفته شود. 

 

تعویض پنجره خم

تعویض پنجره قدیمی در مدل قوسی شکل انجام شده در ساختمانی مسکونی در منطقه جردن بدون تخریب 


پنجره upvc استفاده کنیم یا پنجره آلومینیومی ؟


اگر ابعاد پنجره بزرگ نمی باشد ، بهترین انتخاب از نظر عایق صوت ، سرما ، گرما و گرد  غبار ، پنجره های لولایی دوحالته upvc می باشد که بصورت استاندارد و مطابق با الزامات فنی تولید شده باشد. 


سری پروفیل های upvc در بحث تعویض پنجره ، کامل تر و مناسب تر هستند.

قیمت پنجره آلومینیومی تقریبا 1.5 برابر upvc است .

تنوع رنگ در آلومینیوم بیشتر است .

در متراژ پایین خدمات پنجره آلومینیومی پر هزینه خواهد بود. 

اگر پنجره های یک ویلا را می خواهید تعویض کنید و پنجره های آن در ابعاد بزرگ می باشد ، پشنهاد ما حتما استفاده از پنجره های ترمال بریک می باشد. 

 

بیشتر بدانید :پنجره های ترمال بریک چه نوع پنجره هایی هستند ؟


شما می توانید با استفاده از تجربیات بیان شده در این نوشته ، یک خرید یا یک انتخاب موفق در مورد یک پنجره دوجداره با کیفیت داشته باشید که می خواهید جایگزین پنجره های قدیمی خود نمایید.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman