اعلام حمایت سازمان نظام مهندسی ساختمان از فرزانه صادق‌مالواجرد

اعلام حمایت سازمان نظام مهندسی ساختمان از فرزانه صادق‌مالواجرد
Facebook Twitter LinkedIn

۰۹:۰۸ | ۱۴۰۳/۰۵/۳۱

سازمان نظام مهندسی ساختمان سه شنبه ۳۰ مرداد طی بیانیه ای از فرزانه صادق مالواجرد به عنوان گزینه وزارت راه و شهرسازی اعلام حمایت کرد.

به گزارش اخبار ساختمان، سازمان نظام مهندسی ساختمان سه شنبه ۳۰ مرداد طی بیانیه ای از فرزانه صادق مالواجرد به عنوان گزینه وزارت راه و شهرسازی اعلام حمایت کرد. در این بیانیه با اشاره به پیشینه حرفه ای و سوابق فرزانه صادق، از وی به عنوان فردی مؤثر و کارآمد توصیف شد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

ساماندهی امور مربوط به مشاغل و حرفه های فنی و مهندسی در بخش های ساختمان و شهرسازی، اطمینان از ایمنی و بهداشت و بهره دهی مناسب و آسایش و صرفه اقتصادی و اجرا و کنترل آن در جهت حمایت از مردم به عنوان بهره ‏برداران از ساختمان ها و فضاهای شهری و بناهای عمومی و حفظ و افزایش بهره وری منابع مواد و انرژی و سرمایه های ملی در کشور همواره مدنظر بوده و از سویی این موضوع در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان مورد تاکید قرار گرفته است.

بدون شک ترویج اصول‌ صحیح مهندسی و معماری و شهرسازی با همکاری متقابل وزارت راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی ساختمان امکانپذیر است.

در این راستا سازمان نظام مهندسی ساختمان به عنوان بزرگترین تشکل مردم نهاد تخصصی و حرفه ای کشور، از سرکار خانم دکتر فرزانه صادق مالواجرد با سال ها سابقه فعالیت حرفه ای در عرصه معماری و شهرسازی که عمدتاً در وزارت راه و شهرسازی و در سطح مدیریت و معاونت وزیر و اشتهار به فساد ستیزی بوده، به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی اعلام حمایت می کنیم. امید است که در زمینه توجه به استقلال سازمان نظام مهندسی ساختمان، بیمه تأمین اجتماعی مهندسین، اصلاح قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، بهبود و واقعی سازی تعرفه خدمات مهندسی و حمایت از استقرار سامانه یکپارچه بتوان با نگاه ویژه و شایسته ایشان شاهد اعتلای صنعت ساختمان کشور باشیم.

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman