از کدام کارخانه لوله برق ساختمان بخریم؟

از کدام کارخانه لوله برق ساختمان بخریم؟
Facebook Twitter LinkedIn

۱۰:۰۷ | ۱۴۰۳/۰۷/۲۲

لوله‌‌های برق می‌توانند در دسته‌بندی فلزی، غیر فلزی و انواع مختلف لوله PVC، فلکسیبل، لوله خرطومی، لوله پلیکا برق و ... قرار گیرند.

به گزارش اخبار ساختمان، لوله‌‌های برق می‌توانند در دسته‌بندی فلزی، غیر فلزی و انواع مختلف لوله PVC، فلکسیبل، لوله خرطومی، لوله پلیکا برق و ... قرار گیرند.


بنابراین هنگام انتخاب لوله پی وی سی مناسب برای یک پروژه باید نوع لوله‌کشی، محل نصب، مقاومت در برابر خوردگی و زنگ زدگی، اندازه، قطر و شاخه، کیفیت و کارخانه لوله برق را در نظر بگیرید.


از این رو در این محتوا برای راحتی کار شما چند کارخانه تولیدکننده لوله PVC برق را معرفی می‌کنیم که محصولات تولیدی آن‌ها مطابق با استاندارد ایران، دارای کیفیت، انعطاف‌پذیری و مقاومت بالا، قیمت مناسب و ارسال به موقع هستند.


معرفی 5 تولیدکننده لوله برق موفق در صنعت ساختمان


مواردی مانند: کیفیت، کارایی، مسیر و انشعاب لوله، وزن کم و قیمت لوله برق برای جلوگیری از حوادث و هزینه‌های اضافی مهم است که می‌توانید با انتخاب بهترین تولیدکننده لوله برق پی وی سی این نگرانی‌ها را برطرف کنید.

 

1. گروه تولیدی بنیاد برق

این گـروه تولیـدی با بیش از سه دهـه تجربه در زمینه تولید، توزیع و فروش ملزومات برقی در تهران، افتـخار همکاری با شرکت‌ها و سـازمان‌های دولتی معتبر و همچنین شبـکه گسترده‌ای از مشتریان در سراسر ایران را دارا است.

 

گروه تولیدی بنیاد برق

 

این تولید کننده لوله برق توانسته با بهره‌گیری از کادری مجرب و با تکیه بر توانمندی‌های بالقوه خود، تولیدات با کـیفیتی را به بازار عرضه کند.


از جمله تولیدات آن شامل: انواع لوله یو پی وی سی خم سرد، لوله پی وی سی برق استاندارد، لوله سه ستاره نسوز سمنان، لوله یو پی وی سی، لوله PVC برق، لوله برق پلی اتیلن، لوله فاضلاب، لوله upvc استاندارد، لوله upvc خم سرد و لوله خم سرد pvc می‌شود.


پیشنهاد مطالعه: بهترین برند لوله خم سرد upvc در ایران

 

2. کارخانه لوله سه ستاره نسوز سمنان رادین

شرکت لوله سه ستاره نسوز سمنان رادین با بیش از ۳۰ سال تجربه و پشتکار مدیران، با کمک نیروهای جوان و متخصص خود، به منظور تولید محصولاتی با کیفیت و مطابق با نیازهای مشتریان، پا به عرصه تولید صنعت لوله pvc خم سرد و اتصالات در تهران بزرگ نهاد.


در حال حاضر این مجموعه، تولیدکننده لوله برق و تامین کننده بخشی از نیازهای بازار در خدمات صنعت آب کشور از جمله: لوله پی وی سی برق، لوله برق خم سرد، لوله یو پی وی سی، لوله PVC استاندارد، انواع سیم و کابل، لوله‌های فولادی گالوانیزه سرد و گرم، سینی کابل، زانو pvc، لوله خرطومی نسوز، قوطی کلید، فرم هالوژن و لوله فاضلابی گرانولی است.

 

کارخانه لوله سه ستاره نسوز سمنان رادین

 

همچنین به دلیل رعایت استانداردهای تولید، تضمین کیفیت و قیمت مناسب، برند سه ستاره نسوز سمنان به‌عنوان بزرگترین کارخانه تولید کننده لوله PVC برق شناخته شده است.

 

3. کارخانه پترو گرایش

فعالیت اصلی هلدینگ پتروگرایش در سال 1362 با منظور تامین نیازهای کشور در زمینه انواع فعالیت‌های راه ‌سازی، عمرانی و انبوه سازی آغاز گردید؛ در ادامه در سال 1395 برند PGCO به‌عنوان زیر مجموعه در این هلدینگ با تلفیق مهندسین جوان ایرانی و متخصصان با تجربه تاسیس شد.


اهداف برند تجاری pgco تامین نیازهای داخلی، صادرات و تولید انواع لوله‌ و اتصالات از جمله: لوله‌های فولادی، گالوانیزه و سینی کابل در زمینه صنعت نورد لوله و پروفیل است.

 

4. کارخانه یزد پولیکا

گروه صنعتی یزد پولیکا در سال 1359 و پس از شروع کمی فعالیت تولیدی، کارخانه لوله برق خود را در یزد تاسیس نمود. امروزه این شرکت جایگاه ویژه‌ای در صنعت تولید لوله‌های UPVC کشور کسب نموده، همچنین موفق به اخذ لوح‌های تقدیر متعددی در این زمینه شده است.


گواه این موفقیت به دلیل گستردگی مصرف محصولات این مجموعه در اکثر استان‌ها و ارگان‌های مختلف از جمله: آب و فاضلاب، مخابرات، جهاد کشاورزی، سازمان‌های مسکن و شهرسازی، انبوه سازان و دیگر مصرف‌کنندگان لوله‌ها با کاربردهای متنوع است.


5. کارخانه پلیمر گلپایگان

پلیمر گلپایگان با بیش از چهار دهه فعالیت در تهران با همکاری واحدهای طراحی و تولید خود، سعی نموده هماهنگ با تحولات در ساخت و سازها، تولیدات خود را متناسب با نیاز طراحان شبکه‌های فاضلاب شهری و خانگی و در جهت تامین این نیازها توسعه دهد.


همچنین با تجربه و درک نیاز جامعه برای توسعه سیستم‌های انتقال آب و فاضلاب در صنعت لوله و اتصالات PVC و استفاده از کادر مجرب، دارای تولیدات متنوع و مبتکر طرح‌های نوین در سیستم آبرسانی و فاضلاب شهری، سیستم فاضلاب و هواکش ساختمان، سیستم آبیاری تحت فشار، انتقال کابل‌های برق و مخابرات و لوله‌های جدار چاه است.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman