آشنایی با انواع پنجره های دو جداره

آشنایی با انواع پنجره های دو جداره
Facebook Twitter LinkedIn

۱۴:۳۲ | ۱۳۹۸/۰۹/۱۲

پنجره های دوجداره یو پی وی سی از زمان اولیه تولید تا به امروز تغییرات زیادی کرده اند زیرا با پیشرفت تکنولوژی شرکت ها سعی بر بالا بردن کیفیت و همچنین زیبا تر شدن این پنجره ها داشته اند.
به گزارش اخبار ساختمان، پنجره های دو جداره نوعی جدید از پنجره است که با پیشرفت تکنولوژی در صنعت پنجره تولید شده است. پنجره دوجداره یو پی وی سی از زمان اولیه تولید تا به امروز بسیار دچار تغییر شده است زیرا با پیشرفت تکنولوژی شرکت ها سعی بر بالا بردن کیفیت و همچنین زیبا تر شدن پنجره داشته اند.

در گذشته از پنجره های چوبی و فلزی استفاده می شده است که دارای معایب مخصوص به خود بوده است. اما امروز از پنجره های دوجداره استفاده می شود که هیچکدام از معایب پنجره های قدیمی را ندارد.

انواع پنجره دو جداره پی وی سی

پنجره دو جداره upvc کشویی

این نوع از پنجره های دو جداره یو پی وی سی به نام پنجره های دو جداره ریلی نیز معروف است. این پنجره بسیار در خانه های امروزی پر کاربرد است. شما می توانید این نوع از پنجره را در آشپزخانه، پذیرایی و یا هر مکان دیگری استفاده کنید. این پنجره upvc می تواند تک کشویی یا دو کشویی و حتی سه کشویی نیز ساخته شود. پنجره دو جداره کشویی با استفاده از پروفیل های مختلف و در اندازه ی گوناگون نیز ساخته و نصب می شود.

پنجره پی وی سی فیکس

این نوع از پنجره دو جداره مناسب برای مکان هایی است که هدف از وجود این پنجره upvc، به وجود آوردن یک دروازه ی نوری است. پنجره upvc هیچ نوع بازشویی ندارد و به همین سبب به راحتی و به سرعت ساخته و تولید می شود. این نوع از پنجره ها بیشتر برای دستشویی استفاده می شود.

پنجره upvc دو لنگه بازشو

یکی از قدیمی ترین مدل های پنجره های دو جداره، دو لنگه بازشو است. این نوع از پنجره یو پی وی سی مانند پنجره ریلی است با این تفاوت که این پنجره به جای کشویی بودن به سمت داخل یا خارج باز می شود. این نوع از پنجره به نام پنجره دو جداره لولایی نیز شناخته می شود. این نوع از پنجره upvc نیز مانند مدل های دیگر در هر قسمتی از منزل که مورد دلخواه شماست می تواند نصب شود.

پنجره دو جداره فولکس واگنی

یکی از زیباترین انواع پنجره را که شرکت پازل ستاپ تولید می کند، پنجره دو جداره فولکس واگنی است. این مدل از پنجره کمی به خارج کشیده می شود و بعد از آن باز و بسته می شود. قیمت این نوع از پنجره از مدل های دیگر گران تر است.

قیمت پنجره دو جداره upvc

شرکت پازل ستاپ انواع مختلفی از پنجره دو جداره را با قیمت های مختلفی ارائه می دهد تا افراد با توجه به بودجه ی خود یکی از انواع آن را انتخاب کنند. برای تعیین قیمت پنجره دو جداره upvc عوامل خیلی زیادی موثر هستند. در واقع می توان گفت فاکتور هایی که قیمت پنجره دو جداره upvc را تعیین می کنند به شما این امکان را می دهند تا با توجه به بودجه ی خود اقدام به خرید و نصب این پنجره دو جداره کنید. در اینجا شما را با بعضی از این فاکتور ها آشنا می کنیم.

مدل پنجره دو جداره و همچنین مدل های باز شو پنجره دوجداره در تعیین قیمت این نوع از پنجره ها تاثیر گذار هستند.

اندازه پنجره که شامل ارتفاع و عرض آن است نیز در تعیین قیمت پنجره نیز موثر است.

انواع پروفیل های موجود در بازار و مصرفی و همچنین نوع یراق پنجره یو پی وی سی نیز در تعیین قیمت این نوع از پنجره موثر خواهند بود.

مهر

برچسب ها:

پنجره دوجداره ،قیمت 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman