معاون مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان اردبیل گفت:

تکمیل پروژه مسکن مهر در استان اردبیل

تکمیل پروژه مسکن مهر در استان اردبیل
Facebook Twitter LinkedIn

۱۵:۵۰ | ۱۳۹۸/۰۹/۲۵

معاون مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: پرونده مسکن مهر در استان اردبیل بسته می‌شود.
به گزارش اخبار ساختمان، شهرام باباخانی در دیدار با مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل اظهار داشت: تامین زمین مورد نیاز برای ساخت مسکن ملی به عنوان یکی از اولویت‌های اساسی و مهم مبنای کار است و در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته و سهمیه استان 4 هزار واحد تعریف شده است.

وی بیان کرد: سهمیه استان 4 هزار واحد تعریف شده که ارائه تسهیلات بافت فرسوده از طریق صندوق مسکن در دستور کار قرار گرفته که امیدواریم در راستای تامین مسکن اقشار خاص اجرای این طرح را محقق کرده و به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

معاون مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: شرایط طوری فراهم شده است که افرادی که سرپناه ندارند از مزایای این مسکن بهره‌مند شوند که درصدد هستیم با تدوین برنامه‌های اساسی در این زمینه محرومان را از نعمت مسکن بهره‌مند کرده و به تمامی اهداف خود در راستای اجرای این طرح برای اقشار کم‌درآمد فراهم کنیم.

باباخانی اظهار کرد: برخورداری از امتیاز ویژه متاهلین و سرپرستان خانوار یکی دیگر از مواردی است که اجرای این طرح را مشمول می‌شود.

وی با اشاره به این که 528 واحد مسکن مهر در مرحله تکمیل است افزود: آخرین وضعیت مسکن مهر در شرایطی است که 41 هزار واحد به عنوان سهم استان اردبیل در نظر گرفته شده و تا پایان سال پرونده مسکن مهر در سطح استان بسته می‌شود.

تسنیم

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman