رییس اتحادیه مشاوران املاک شهرستان قزوین مطرح کرد:

سایه رکود بر سر بازار مسکن در قزوین

سایه رکود بر سر بازار مسکن در قزوین
Facebook Twitter LinkedIn

۱۲:۵۰ | ۱۳۹۸/۱۰/۰۲

رییس اتحادیه مشاوران املاک شهرستان قزوین گفت: بازار مسکن این شهرستان در وضعیت رکورد و کاهش خرید و فروش قرار دارد که احتمالا تا تابستان سال آینده ادامه داشته باشد.
به گزارش اخبار ساختمان، یوسف عبدی شیخلری افزود: به دنبال افزایش قیمت‌ها در بازار مسکن از اوایل سال جاری، وضعیت رکورد تورمی بر این بازار حاکم شد و در حال حاضر علیرغم وجود تقاضا، خریدی صورت نمی‌گیرد.

وی اضافه کرد: این روند احتمالا تا فروردین سال آینده ادامه خواهد یافت و رونق در بازار مسکن از فصل تابستان ایجاد خواهد شد.

عبدی شیخلری با اشاره به آغاز ثبت نام در طرح ملی مسکن، گفت: قطعا این اقدام در رفع نیاز مسکن شهرستان نقش موثری ایفا خواهد کرد و باید سهمیه در نظر گرفته شده برای استان و شهرستان در گام دوم این طرح افزایش یابد.

این مسئول با اشاره به فعالیت یک هزار و ۵۵ واحد مشاوره املاک در سطح شهرستان، گفت: برای جلوگیری از هرگونه تخلفات املاکی، تیم همیاران مسکن در شهرستان راه اندازی شده و بازرسی‌های مشترک با دستگاه‌های متولی از این واحدها صورت می‌گیرد.

وی اضافه کرد: تلاش می‌کنیم بسیاری از اختلافات میان دو طرف معامله را با کدخدامنشی حل نماییم؛ در غیر این صورت پرونده مورد اختلاف به دستگاه قضا برای رسیدگی ارجاع خواهد شد.

شهرستان قزوین یک هزار و ۵۵ واحد مشاوره املاک دارد.

ایرنا

برچسب ها:

قیمت ،مسکن ،قزوین 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman