سه نمایشگاه تخصصی حوزه ساختمان در شیراز گشایش یافت

سه نمایشگاه تخصصی حوزه ساختمان در شیراز گشایش یافت
Facebook Twitter LinkedIn

۱۱:۵۱ | ۱۳۹۸/۱۰/۰۴

دهمین نمایشگاه بین‌المللی مصالح، تجهیزات و فناوری‌های ساختمان، هشتمین نمایشگاه تخصصی در، پنجره و صنایع وابسته به همراه چهارمین نمایشگاه بین‌المللی آسانسور، بالابر، پله برقی و تجهیزات وابسته، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان فارس در شیراز گشایش یافت.
به گزارش اخبار ساختمان، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس، در آیین افتتاحیه این نمایشگاه‌ها گفت: حساسیت بر موضوع انتخاب بهترین مصالح و مواد اولیه، با کیفیت‌ترین تجهیزات و ابزارآلات ساختمانی و استفاده از فناوری‌های روز دنیا در پروژه‌های ساختمانی بسیار حائز اهمیت است و در این نمایشگاه‌ها سعی شده دستاوردها، خدمات، دانش و جدیدترین محصولات تولیدکنندگان برتر این صنعت به طور مستقیم و بدون واسطه به دست مصرف‌کنندگان برسد.

سید محمود موسوی بیان داشت: چهار سالن حافظ، بهار، نرگس و سرو به مساحت ۱۲ هزار مترمربع میزبان ۱۰۲ شرکت تولیدی، خدماتی و واردکننده است که در قالب ۴۲۰ غرفه نمایشگاهی از سراسر کشور از جمله استان‌های تهران، یزد، البرز، آذربایجان شرقی و غربی، خراسان رضوی، اصفهان و مازندران و نمایندگان محصولاتی از کشورهای آلمان، ایتالیا، کانادا، چین، ترکیه، تایوان، اوکراین و ژاپن در این نمایشگاه حضور دارند.

وی، زمینه فعالیت مشارکت‌کنندگان این نمایشگاه‌ها را تولید انواع مصالح و تجهیزات ساختمانی، در و پنجره، بالابر و پله برقی، آسانسور، دستگاه‌های تهویه مطبوع، شیرآلات، آجر، ساندویچ پنل، تایل گچی، سازهای فلزی و پارچه‌ای، چسب، دیوارپوش، کناف، نرده استیل، قفل هوشمند، خدمات فنی و مهندسی، خدمات سرمایه‌گذاری، تجهیزات اتوماسیون، محوطه سازی، آبنما و دیگر محصولات و خدمات حوزه صنعت ساختمان برشمرد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس همچنین از افزایش صددرصدی این نمایشگاه در مقایسه با سال 97 سخن گفت و عنوان کرد: همزمان با این نمایشگاه نیز چند همایش و کارگاه آموزشی با موضوع‌های مختلف از جمله کارگاه آموزشی آسانسور، همایش انگیزشی و مدیریت نوین برگزار می‌شود.

موسوی با بیان اینکه مشارکت فعالان صنعت ساختمان استان فارس در این نمایشگاه ۵۴درصد بوده است،‌اظهار داشت: شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس به عنوان یکی از بزرگترین مراکز اقتصادی و صنعتی منطقه جنوب کشور و یکی از 2 سایت نمایشگاهی برتر کشور محسوب می‌شود.

او گفت: دستگاه‌های دولتی و نهادهای مسوول، همواره از برگزاری نمایشگاه‌های استقبال می‌کنند اما فعالان اقتصادی، صنعتی و تولیدکنندگان استان فارس در برخی عناوین نمایشگاهی از این ظرفیت ویژه استقبال نمی‌کنند و در برخی موارد، درصد مشارکت صنعتگران خارج از استان از فعالان صنعتی استان فارس بیشتر است.

علاقه‌مندان، متخصصان، کارشناسان و عموم مردم می‌توانند تا روز جمعه (ششم دی‌ماه 98) از ساعت ۱۶ تا ۲۱ برای بازدید از سه نمایشگاه یاد شده، به محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس واقع در شهرک گلستان شیراز مراجعه کنند.

ایرنا

برچسب ها:

نمایشگاه ،صنعت ،ساختمان ،شیراز 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman