از شایعه تا واقعیت؛

فروش زمین در شهرک صنعتی هیدج

فروش زمین در شهرک صنعتی هیدج
Facebook Twitter LinkedIn

۰۹:۱۲ | ۱۳۹۸/۱۰/۱۱

چند روزی است که شایعاتی مبنی بر فروش زمین در شهرک صنعتی هیدج در حال انتشار است که شهروندان باید مراقب باشند فریب افراد سودجو را نخورند.
به گزارش اخبار ساختمان، فضای مجازی مانند هر موضوع جدیدی در کشور ما با چالش‌ها و فراز و نشیب‌هایی همراه بوده است. این فضا گاهی بستری می‌شود برای انجام کارهای خیر و حل مشکلات و گاهی نیز بستری برای فریب شهروندان. شاید به نظر برسد که شایعات در فضای مجازی توسط افراد بیکار یا علاف تولید می‌شوند. اما واقعا حقیقت این نیست و گاهی شایعات توسط عده‌ای سودجو نشر پیدا می‌کند که به دنبال سرکیسه کردن مردم هستند.

شهر هیدج شهری کوچک در ۷۵ کیلومتری شهر زنجان است که فعالیت‌ واحدهای تولیدی کفش و بوجاری‌ها سبب افزایش نیاز به زمین صنعتی و سوله در این شهر شده است که عده‌ای نیز به اسم فروش زمین در شهرک صنعتی به دنبال ماهی‌گیری از این آب گل‌آلود هستند.

طی چند روز اخیر شایعاتی در شهر هیدج مبنی بر فروش زمین در شهرک صنعتی این شهر در حال انتشار است که در همین رابطه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان، در پی انتشار شایعاتی در زمینه فروش زمین در شهرک‌های صنعتی خصوصی هیدج، می‌گوید: در شهر هیدج تنها یک شهرک صنعتی دولتی به نام شهرک صنعتی هیدج وجود دارد و یک شهرک صنعتی غیر دولتی به نام پردیس فناوران نیز با مجوز رسمی از سوی این شرکت، فعالیت می‌کند.

وی تصریح می‌کند: همه مجوزهای تاسیس شهرک‌های صنعتی غیر دولتی نیز، تنها از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی استان صادر می‌شود و افراد و شرکت‌ها راسا نمی‌توانند اقدام به تاسیس شهرک و فروش زمین کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان با تاکید بر این‌که مردم فریب تبلیغات دروغین برخی فرصت‌طلبان را با عناوین مختلف نخورند، می‌گوید: به طور یقین این شرکت پیگیری‌های حقوقی را در این زمینه برای خود محفوظ می‌داند.

متاسفانه افزایش بی‌رویه قیمت زمین‌های تجاری و مسکونی طی سال اخیر در شهر هیدج به یک چالش بزرگ تبدیل شده است که ورود متولیان امر را برای حل این مشکل می‌طلبد تا بتوان موفق به قطع دست دلالان در حوزه زمین و مسکن شد.

ایسنا

برچسب ها:

هیدج ،زمین ،قیمت 
نظرات کاربران
security code
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman