معاون سازمان صمت لرستان خبر داد:

افزایش 10 درصدی قیمت تیرآهن

افزایش 10 درصدی قیمت تیرآهن
Facebook Twitter LinkedIn

۱۴:۱۰ | ۱۳۹۸/۱۰/۲۲

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از افزایش قیمت تیرآهن و حبوبات در این استان خبر داد.
به گزارش اخبار ساختمان، فریبرز حسامی با اشاره به پایش قیمت ۱۰۰ قلم کالای اساسی از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت، اظهار داشت: در این زمینه مشکل خاصی در استان وجود ندارد و در بهترین موقعیت ممکن هستیم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر جریان تأمین کالاهای اساسی بسیار مناسب است، تصریح کرد: در این راستا در بحث تأمین ۱۰۰ کالای اساسی، قیمت ۴۳ قلم کالا کاهش یافته و در بخش تیر آهن و گروه حبوبات افزایش قیمت داشته‌ایم.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، بیان داشت: گروه آهن آلات بالای ۱۰ درصد افزایش قیمت داشته است.

حسامی با تاکید بر ایجاد آرامش در سطح بازار استان، عنوان کرد: ۴۳ قلم کالا مانند برنج، سیب زمینی، گوجه فرنگی، مرکبات، گوشت، مرغ، روغن نباتی، جو، ذرت، سبوس، سیمان، روغن موتور و… کاهش قیمت داشته‌اند.

وی با اشاره به افزایش قیمت در حوزه حبوبات، گفت: همچنین موز به دلیل استفاده از ارز آزاد ۱۲.۶ درصد، پیاز ۲۹ درصد، سیب دو درصد، تخم مرغ یک درصد، شکر ۳.۴ درصد، لاستیک پژو دو درصد نیز افزایش قیمت داشته‌اند.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان همچنین با اشاره به افزایش قیمت تیرآهن در استان، تاکید کرد: تیرآهن به دلیل مواد اولیه و افزایش قیمت ارز، افزایش قیمت داشته است و البته تیرآهن جز کالاهای پر مصرف عمومی نیست.

حسامی، تصریح کرد: افزایش آن چنانی در رابطه با قیمت کالاهای پر مصرف نداشته‌ایم و هر روز ۱۰۰ قلم کالای اولویت دار را در استان پایش می‌کنیم.

مهر

برچسب ها:

قیمت ،تیرآهن ،لرستان 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman