معاون دادستان عمومی وانقلاب یزد خبر داد؛

برخورد قاطعانه با ساخت و سازهای غیرمجاز

برخورد قاطعانه با ساخت و سازهای غیرمجاز
Facebook Twitter LinkedIn

۲۰:۴۹ | ۱۳۹۸/۰۴/۰۱

ساخت و سازهای غیر مجاز در بستر رودخانه ها در استان یزد این روزها به معضلی تبدیل شده که ادامه آن روستاها ورودخانه ها را از بین خواهد برد.
به گزارش اخبار ساختمان، ساخت وسازهای غیر مجاز در بستر رودخانه هایی در استان یزد این روزها به معضلی تبدیل شده که ادامه آن روستاها ورودخانه ها را از بین خواهد برد.

مردم تفت بویژه مناطق ده بالا ، طزرجان، شیرکوه ، سانیج و منشاد این روزها از این این موضوع رنج می برند و با انتقاد از عاملان این تصرفات غیر مجاز خواستار مجازات عاملان این تصرفات شده اند.

محامدی فرماندار تفت هم در این زمینه گفت: رایزنی هایی در این زمینه انجام و جلساتی هم تشکیل شده و مقررگردید تا تجاوزاتی که انجام شده در صورت نیاز تخرب شود و تمامی هماهنگی ها هم با دستگاه قضا در این زمینه صورت پذیرفته است .

جوادیان زاده مدیر عامل آب منطقه ای استان یزد هم گفت: ما برنامه ای داریم که بصورت سراسری اقدام خواهد شد که ابتدا رودخانه ای بخش شیرکوه، طزرجان ،ده بالا ، سانیج و منشاد رفع تصرف شده و ساخت وسازهای غیر مجاز در این مناطق با دستور قضایی تخریب شود.

معاون دادستان عمومی و انقلاب اسلامی استان یزد هم در این زمینه گفت: دستگاه قضا در این زمینه تمهیداتی اندیشیده است که به محض ارائه گزارش آب منطقه ای استان یزد مبنی بر تصرف غیر قانونی بستر رودخانه ها توسط متجاوزان سریعا اقدام نموده ونسبت به تخریب آن طبق قانون عمل خواهد نمود.

حدادزاده افزود: مطابق با قانون هرگونه تصرف در بستر رودخانه ها ممنوع است، حتی اگر صاحبان آن نیز مرتکب بی قانونی شوند مجازات شده و ساختمان و بنایی که بصورت غیر قانونی در بستر رودخانه یا در حریم آن احداث شده باشد تخریب خواهد شد.

وی اشاره کرد: اخیرا مستنداتی از طرف آب منطقه ای برای ما ارسال شده که به محض اطلاع یافتن از اقدامات غیرقانونی متصرفان قانون اعمال شده و تخریب نیز انجام خواهد شد.

صداوسیما

برچسب ها:

ساخت ،ساختمان ،تخریب 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman