مسکن مهر پردیس آماده واگذاری است

مسکن مهر پردیس آماده واگذاری است
Facebook Twitter LinkedIn

۱۳:۲۷ | ۱۳۹۸/۰۴/۰۵

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: عملیات ساخت پنج هزار واحد مسکن مهر به پایان رسیده است اما مالکان برای تحویل واحدها و پرداخت اقساط بانک مسکن مراجعه نکردند.
به گزارش اخبار ساختمان، سید مهدی هدایت اظهار داشت: به این افرادیک ماه مهلت داده شده تا برای تحویل مسکن خود به کارگزاری مسکن مهر در پردیس مراجعه کنند.

وی با اشاره به واحدهای تکمیل شده در فازهای ۱۱ و ۸ خاطر نشان کرد: بخشی از این واحدها در اختیار دلالان، محتکرین مسکن و یا مالکانی است که به واحدهای خود برای سکونت نیاز ندارند و بدون توجه به پی گیری‌های انجام شده از سوی شرکت عمران پردیس برای تحویل واحدهای خود مراجعه نکردند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: با ساز و کار حقوقی به دنبال راهکاری برای برخورد قانونی با مالکان یاد شده بعد از اتمام مهلت یک ماهه هستیم.

هدایت در ادامه با اشاره به پیشرفت فیزیکی واحدهای باقی مانده در فاز ۱۱ مسکن مهر پردیس اظهار داشت: از مجموع ۳۵ هزار واحد مسکونی در دست ساخت، یازده هزار واحد به بهره برداری رسیده و ۲۴ هزار واحد باقی‌مانده در مرحله ۸۸ درصد پیشرفت فیزیکی ساخت هستند.

وی از تحویل ۶ هزار واحد طی شش ماه گذشته به متقاضیان مسکن مهر پردیس در فاز ۱۱ خبر داد و اظهار داشت: یک هزارو هشتصد واحد آماده طی روزهای آینده به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس ادامه داد: در واحدهای آماده تحویل؛ سیستم آبرسانی به لوله کشی آب شهری متصل شده، شیر آلات و رادیاتورها نصب شدند و سیستم ذخیره آب و اطفا حریق برای واحدها تامین شده است.

هدایت گفت: واحدهای تکمیل شده در فاز ۱۱ مسکن مهر پردیس با تمام نصبیات مورد تعهد سازنده به مالکان تحویل داده خواهد شد و به مالکان توصیه می شود در زمان تحویل واحدها بر اساس چک لیستی که در اختیار دارند، موارد را بررسی و مشکلات احتمالی را به سازنده اعلام کنند تا بر اساس تعهد خود به رفع نواقص اقدام کند.

شهرستان پردیس با ۲۵۰ هزار نفر جمعیت در شرق پایتخت قرار دارد.

ایرنا

برچسب ها:

مسکن ؛ مهر ،پردیس ،ساخت 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman