احداث ۶۶۰۰ واحد مسکونی در استان سمنان

احداث  ۶۶۰۰ واحد مسکونی در استان سمنان
Facebook Twitter LinkedIn

۰۹:۱۹ | ۱۳۹۹/۰۳/۲۶

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با اشاره به آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن گفت: سهم استان در این طرح شش هزار و ۶۷۲ واحد است.
به گزارش اخبار ساختمان، حسین دهقان پیش از ظهر یکشنبه در آئین کلنگ زنی طرح اقدام ملی مسکن در شهرک مهر سمنان، ضمن بیان اینکه سهم استان از طرح مسکن اقدام ملی شش هزار و ۶۷۲ واحد است، اظهار داشت: سه هزار واحد مسکونی ویژه شهر جدید ایوانکی است که اقدامات بسیار خوبی در این زمینه ایجادشده است.

وی بابیان اینکه در راستای تفاهم‌نامه سازمان ملی زمین و مسکن و سازمان توسعه مسکن تعداد چهار قطعه زمین در قالب سه پروژه جهت ساخت (مسکن اقدام ملی) اختصاص یافت، افزود: اجرا و تحویل بیش از ۳۰ پروژه مسکونی و احداث ۲۴۰ هزار مترمربع مسکن در حوزه شهری سمنان، گامی مؤثر در تحقق اهداف سازمانی برداشته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با اشاره به اینکه احداث سه هزار و ۶۷۲ واحد مسکونی به این اداره کل واگذارشده است، خاطرنشان کرد: طی دو مرحله فراخوان ثبت‌نام در آذر و اسفند سال گذشته به انجام رسید.

دهقان با تأکید بر اینکه در مرحله اول، ثبت‌نام تعداد ۹۹۴ نفر قطعی شد، اضافه کرد: در مرحله دوم نیز سه هزار و ۸۰۰ نفر ثبت‌نام کردند که عملیات پالایش و ارزیابی ثبت‌نام کنندگان همچنان در حال انجام است.

وی بابیان اینکه عملیات کلنگ زنی ۷۲ واحد مسکونی تحت عنوان پروژه امید در شهرستان سمنان انجام شد، تصریح کرد: این پروژه در متراژ پنج هزار و ۳۰۰ متر و همچنین پروژه ۳۶ واحدی سمنان با عنوان سرو در متراژ سه هزار و ۳۶۰ متر و پروژه ۳۶ واحدی عترت در دامغان در زمینی به متراژ سه هزار و ۱۳۴ مترمربع آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، طرح مسکن اقدام ملی در ابتدا برای ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در کشور ارائه شد که با تلاش دستگاه‌های مختلف به یک‌میلیون و ۳۰۰ هزار واحد مسکونی افزایش یافت.

برچسب ها:

مسکن ،ساخت و ساز 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman