به دستر دادستان اردکان انجام شد؛

پلمب بنگاه های ملکی متخلف در اردکان

پلمب بنگاه های ملکی متخلف در اردکان
Facebook Twitter LinkedIn

۰۹:۴۵ | ۱۳۹۹/۰۴/۲۹

تعداد ۲۳ بنگاه‌ املاک که با دلالی و سودجوئی موجب رشد افسارگسیخته‌ی قیمت ملک در شهرستان اردکان شده‌ بودند، با دستور و پیگیری دادستان این شهرستان پلمب شدند.
به گزارش اخبار ساختمان، «مهدی حسن‌پور» دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اردکان در این باره اظهار کرد: در ادامه طرح برخورد با دلالان و کسانی که باعث افزایش سرسام‌آور قیمت در بازار املاک و زمین شده بودند، طی شبانه‌روز گذشته با همکاری اداره نظارت بر اماکن عمومی و اتاق اصناف شهرستان، تعداد ۲۳ بنگاه معاملات املاک بدون پروانه کسب و متخلف در سطح شهرستان پلمب شد.

وی افزود: در بازدید از این واحدها اسناد و مدارک موجود در این بنگاه‌ها جمع‌آوری و جهت بررسی به دادسرا و مراجع انتظامی تحویل شد.

حسن پور گفت: همچنین با برخی از افراد که در فضای مجازی اقدام به دلال‌بازی و بالا بردن غیرمنطقی قیمت‌های زمین و مسکن کرده بودند نیز اقداماتی انجام شد و ضمن مسدود کردن تعدادی از کانال‌های موجود در فضای مجازی، عوامل گرداننده آن نیز شناسایی شدند.

دادستان اردکان از عموم مردم خواست چنانچه اطلاعاتی در خصوص این دلالان و مسببان آشفتگی بازار املاک دارند، اطلاعات خود را در اختیار دادستانی شهرستان اردکان و یا پلیس اماکن قرار دهند تا کار برخورد با این افراد باقوت هرچه بیشتر انجام شود.

این مقام قضایی در پایان نیز راجع به ادامه فعالیت بنگاه‌های املاک پلمب شده است، عنوان کرد: ادامه‌ی کار بنگاه‌های غیرمجاز و بدون پروانه کسب منوط به اخذ مجوزهای قانونی است و اگر تخلفات و جرائمی هم انجام داده باشند، در دادسرا رسیدگی خواهد شد.

ایسنا

برچسب ها:

بنگاه مسکن ،اردکان 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman