شیرآلات کاویان هم افزا؛ تولید کننده خاص ترین شیرآلات بهداشتی ایرانی

شیرآلات کاویان هم افزا؛ تولید کننده خاص ترین شیرآلات بهداشتی ایرانی
Facebook Twitter LinkedIn

۱۷:۴۰ | ۱۳۹۹/۰۹/۲۵

خاص‎ترین شیرآلات بهداشتی و ساختمانی ایرانی را می‎توانید در محصولات شرکت کاویان هم افزا بیابید. این شرکت سالهای متمادی است که در زمینه تولید و طراحی شیرآلات فعالیت دارد.

به گزارش اخبار ساختمان، با پیشرفت صنعت و تکنولوژی، هر روز شاهد نوآوری‎های بسیار زیادی در صنعت ساختمان‌سازی هستیم. در این میان به وضوح می‎توان تغییرات را در شیرآلات ساختمانی نیز دید. خلاقیت، کیفیت و کاربردی بودن محصول، از ویژگی‌های اصلی شیرآلات به‎ شمار می‌آیند.

 



با شیرآلات کاویان هم افزا بیشتر آشنا شوید

شرکت کاویان هم‌افزا با تولید شیرآلات متنوع و با کیفیت توانسته اعتماد مصرف‌کنندگان را به خوبی جلب کند. این شرکت برای تولید محصولات خود با متخصصین و کارشناسان ایرانی همکاری می کند. طرح‌های نوین، عدم کپی‌برداری، خلاقیت، توجه به نیاز و سلیقه مشتری از جمله ویژگی‌هایی است که در محصولات شیرآلات کاویان هم افزا دیده می‎شود. در زمانی که بازار از انبوه طرح‌های تکراری شیرآلات بهداشتی و ساختمانی پر شده است، این شرکت ایرانی با داشتن واحد طراحی منحصر به فرد، توانسته طرح‌های انحصاری، ثبت شده و خاصی را روانه بازار نماید.

استفاده از مواد اولیه مرغوب سبب شده تا محصولات این شرکت، طول عمر بالایی داشته باشند. به همین دلیل و در راستای تکریم مشتری، کلیه محصولات شیرآلات کاویان هم افزا از گارانتی پنج ساله برخوردار است. وجود گارانتی پنج ساله شیرآلات کاویان این اطمینان را به مصرف کننده می‎دهد که شرکت از کیفیت محصولات خود مطمئن است. این امر سبب می‎شود تا مشتری با خیالی آسوده برای خرید محصول اقدام کند. شیرآلات کاویان در تنوع محصولات به خوبی عمل کرده است. انواع شیرآلات در این شرکت با بیش از بیست مدل در رنگ های متنوع تولید میشوند و بنابراین می‎توان گفت، پاسخگوی هر سلیقه‎ایی خواهند بود.

شیر روشویی چشمی چیست و چه کاربردی دارد؟

شیر روشویی چشمی را بیشتر در مکان‎هایی عمومی مانند سرویس‌های بهداشتی، بیمارستان‎ها، رستورانها و ... دیده‎اید، اما از آنها در منازل نیز استفاده می‎شود. در واقع باید گفت، این محصولات در عین اینکه زیبا هستند، فضای خانه را به شدت لوکس و لاکچری نشان می دهند. در شیرروشویی چشمی از اهرم‌های متداول و سنتی شیرآلات خبری نیست. قسمت های تشکیل دهنده شیرآلات چشمی عبارتند از: آبریز، سنسور، منبع تغذیه، بدنه، کارتریج و شیر فلکه الکتریکی. سنسور همان قطعه‎ایی است که سبب می‎شود تا با قرار گرفتن دست زیر شیر آب، جریان آب وصل و سپس قطع شود.

این نوع از شیرهای آب معمولا در روشویی‎ها و ظرفشویی‌ها کاربرد دارند. از آنها به عنوان بهداشتی‎ترین انواع شیرآلات نام برده می‎شود و در عین حال به خوبی باعث صرفه‌جویی در مصرف آب هستند. البته از آنجا که در ساختار شیرآلات چشمی از قطعات الکترونیکی استفاده شده است، به توجه و نگهداری بیشتری نیاز دارند. به همین دلیل توصیه می‎شود از تمیز کردن شیرآلات مخصوصاً مدل های چشمی با هرگونه مواد شیمیایی خودداری نمایید و مواد شیمیایی را در مجاورت باتری آن قرار ندهید.

شیر روشویی پایه بلند برای چه مکان هایی مناسب است؟

در واقع باید بدانید شیرآلات پایه بلند از نظر عملکرد، تفاوتی با شیرهای آب معمولی ندارند. همانطور که از نام آنها به راحتی می‎توان فهمید، دارای پایه بلندتری نسبت به شیرآلات روشویی معمول هستند و باید گفت مهمترین مشخصه آنها همین است. گاهی اوقات اندازه شیرهای معمولی به‎گونه‌ایی است که اگر بر روی سینک نصب شوند، فضای بالای سینک روشویی را کاملا اشغال می‌کنند و در این حالت امکان قرار گیری آینه و یا کابینت وجود نخواهد داشت. برای حل این مشکل میتوان از شیر روشویی پایه بلند استفاده کرد که به جای روی سینک، در کنار سینک روشویی کاسه ای و یا کابینتی نصب می شود.

 



از سویی دیگر در صورت کوچک بودن فضای سرویس بهداشتی و یا حمام، نصب شیر روشویی معمول بر روی سینک سبب می‎شود تا محیط از نظر ظاهری شلوغ به نظر برسد. برای حل این مشکل معمولاً استفاده از شیر روشویی پایه بلند پیشنهاد می شود که در در انواع اهرمی و در طرح و رنگ‎های مختلف به بازار عرضه می شوند. شیر روشویی پایه بلند از نظر قیمت نیز تفاوت چندانی با شیرهای معمولی ندارد.

شیر روشویی متحرک چه کاربردی دارد؟

شیر روشویی متحرک بر روی سینک های روشویی رایج نصب می شود. آنها نیز مانند دیگر شیرآلات بهداشتی و ساختمانی در ابعاد، طرح و رنگ‎های مختلف طراحی و تولید می‎شوند. مهمترین ویژگی‌ آنها علم متحرکشان است که مانند شیر ظرفشویی قابلیت چرخش به چپ و راست را دارد. علاوه بر این نسبت به شیرآلات روشویی معمولی، فضای بیشتری را برای شستشو در زیر شیر فراهم می آورند.

شیر توالت اهرمی بخریم و یا کلاسیک؟

شیر توالت را می‎توانید در انواع اهرمی و کلاسیک تهیه نمایید. از آنجا که شیرآلات مورد استفاده در سرویس بهداشتی، به دفعات مورد استفاده قرار می‌گیرد، بنابراین بهتر است، به سراغ انواع اهرمی آن بروید. شیر توالت اهرمی نسبت به انواع کلاسیک، طول عمر و دوام بیشتری دارد. یکی از رایج‎ترین مشکلات شیرهای آب کلاسیک هرز شدن واشر و مشکل در مغزی آنها است که در شیرآلات توالت اهرمی به ندرت رخ می دهد و در نتیجه مشکل چکه کردن آب در شیرآلات اهرمی به این زودی ها پیش نمی آید.

علاوه بر این، تنوع مدل و رنگ در شیر توالت اهرمی بسیار بیشتر از انواع کلاسیک آن است و استفاده از آن نیز برای کودکان و سالمندان راحت تر است.

شیرآلات دوش حمام توکار بهتر است یا روکار؟

شیر حمام توکار در مقایسه با شیرآلات روکار، قیمت بالاتری دارد. با این فرض که جنس هر دو مدل روکار و توکار شیر حمام یکسان باشد، می‎توان گفت قیمت شیرآلات حمام توکار بیشتر است. درست است که شیرآلات توکار برای فضاهای کوچک مناسب هستند و ظاهری مدرن دارند، اما دردسرها و هزینه‎ایی که برای نصب شیرهای توکار صرف می‌شود، بیشتر است.

نکته مهم دیگر هزینه های بالاتر تعمیر شیرآلات توکار است، چرا که در صورت بروز اشکال در باکس مرکزی، نیاز به شکافتن دیوار محل نصب جهت دسترسی به باکس است. البته که شیرآلات توکار کیفیت بالایی دارند و احتمال بروز چنین مشکلاتی پایین است.

شیرهای روکار شاید فضای زیادی از دیوار را به خود اختصاص دهند، اما باید گفت هزینه تعمیر آنها کمتر از انواع شیر توکار است؛ چراکه مکانیزم آن بر روی دیوار قرار دارد و برای دسترسی به آن نیازی به خراب کردن دیوار نیست. در حال حاضر سبک‎های متنوعی از شیرآلات دوش حمام روکار، در اختیار مشتریان قرار گرفته است که نصب آنها در سرویس بهداشتی، منجر به زیباسازی فضا خواهد شد.

اینکه شیرآلات حمام توکار بهتر است و یا شیرآلات حمام روکار به بودجه و سلیقه شما باز می گردد. در صورتی که به دنبال ایجاد فضای مینیمال و مدرنی هستید و یا می خواهید به شیرآلات حمام خود فضای کمتری را اختصاص دهید، شیرآلات توکار انتخاب مناسبی است.

شیر ظرفشویی تصفیه دار چیست و چه کاربردی دارد؟

شیر ظرفشویی تصفیه‌دار مخصوص آن دسته از افرادی است که در کنار شیر آب اصلی، شیر کوچکی برای تصفیه آب شرب نیز نیاز دارند. اگر بخواهید این دو شیر را جداگانه نصب کنید، باعث شلوغی و بی‎نظمی فضای سینک خواهد شد. شیر ظرفشویی تصفیه‎دار این مشکل را به خوبی حل کرده است. برای شیر ظرفشویی تصفیه دار، دو خروجی مجزای آب در نظر گرفته شده است که یا بر روی یک علمک قرار می‎گیرند یا دو علمک مجزا برای آنها در شیر تعبیه می شود.

شیر ظرفشویی فنردار چه کاربردی دارد؟

اگر به دنبال شیرآلاتی هستید که به خوبی فضای سینک ظرفشویی را پوشش دهد و در عین حال شستن ظروف بزرگی مانند قابلمه در زیر آنها راحت باشد، شیر ظرفشویی فنردار می‎تواند انتخاب مناسبی باشد. این محصولی علمی بلند با خاصیت ارتجاعی دارد. علمک نمی‎تواند به صورت 360 درجه حرکت کند اما ساختار آن به‎گونه‌ایی است که تمام سینک را پوشش خواهد داد.

شیر ظرفشویی شلنگدار چه کاربردی دارد؟

از این شیرآلات ساختمانی، به عنوان یکی از پرکاربردترین انواع شیرهای آب آشپزخانه یاد می‎شود. آنها فضای کمی را به خود اختصاص می دهند و در عین حال شلنگ آنها با حدود یک متر طول، تا اطراف سینک ظرفشویی را نیز پوشش می دهد.

همچنین شیر ظرفشویی شلنگدار به‎گونه‌ایی طراحی شده است که قابلیت اسپری کردن آب را نیز دارد. گرچه نصب شیر ظرفشویی شاوری کمی دشوار است اما به دلایل ذکر شده، این نوع شیرآلات از محبوب‎ترین انواع شیرآلات بهداشتی و ساختمانی هستند.

شیر ظرفشویی دیواری برای چه مکانی مناسب است؟

شیر ظرفشویی دیواری بر روی دیوار نصب می شود و در خانه های قدیمی که هنوز خروجی لوله کشی آب آن در بالای سینک قرار دارد کاربرد دارد. شیرآلات دیواری هم می توانند از نوع اهرمی باشند و هم از نوع کلاسیک؛ اما نوع اهرمی آن با دوام تر و متنوع تر است.

 



با خرید اینترنتی شیرآلات بهداشتی و ساختمانی در زمان و پول خود صرفه جویی کنید!

برای خرید انواع شیرآلات بهداشتی و ساختمانی کافی است از فروشگاه آنلاین شیرآلات کاویان هم افزا دیدن نمایید. شیرآلات کاویان هم افزا (kavianhamafza.com) محصول باکیفیت خود را به صورت مستقیم و با مناسب‎ترین قیمت به دست مصرف‌کننده می رساند. در طرح‌های مختلف و منحصر به‎فرد، دوام و استحکام، سهولت در کاربری از جمله خصوصیات محصولات این شرکت است. با خرید از این فروشگاه اینترنتی شیرآلات، علاوه بر مشاهده قیمت شیرآلات و لذت بردن از خواندن داستان هر محصول، در زمان و پول خود صرفه‎جویی خواهید کرد.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman