مدیرکل راه‌وشهرسازی استان مرکزی خبر داد:

تکمیل پروژه مسکن مهر تا پایان سال

تکمیل پروژه مسکن مهر تا پایان سال
Facebook Twitter LinkedIn

۱۵:۴۲ | ۱۳۹۸/۰۴/۳۱

مدیرکل راه‌وشهرسازی استان مرکزی: امیدواریم پروژه مسکن مهر با تحویل ۶۶۳ واحد باقی‌مانده به متقاضیان در استان مرکزی تا پایان سال به سرانجام برسد.
به گزارش اخبار ساختمان، مرزبان گفت: براساس تصویب طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن مقرر شده که تعداد 400 هزار واحد مسکونی تا سال 1400 در سطح کشور ساخته شود.

وی افزود: از این تعداد قرار است 200 هزار واحد در حوزه شهرهای جدید، 100 هزار واحد در بافت‌های فرسوده و 100 هزار واحد با مسئولیت بنیادمسکن ساخته شود.

مدیرکل راه‌ و شهرسازی استان مرکزی تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده مقرر است تعداد 100 هزار واحد مسکونی تا پایان سال 98 ساخته شوند که از این میزان سهم استان مرکزی تعداد 2 هزار واحد تعیین شده است.

مرزبان افزود: درحال حاضر حدود 39 هزار و 210 واحد مسکن مهر در قالب‌های تعاونی، تفاهم‌نامه سه جانبه، خودمالکین و گروه‌های ساخت در استان مرکزی وجود دارد که از این تعداد حدود 23 هزار و 629 واحد در شهرهای دارای جمعیت بالای 25 هزار نفر و در حوزه فعالیتی اداره‌کل راه‌ و شهرسازی قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: تعداد 9 هزار و 326 واحد مسکونی مسکن مهر در شهرهای دارای جمعیت زیر 25 هزار نفر استان مرکزی اعم از شهر جدید امیرکبیر و مهاجران بنا شده‌اند که این تعداد ساختمان در حیطه وظایف بنیاد مسکن قرار دارد، همچنین 3 هزار و 600 واحد مسکونی نیز در حوزه بافت‌های فرسوده ساخته شده است.

مدیرکل راه‌ و شهرسازی استان مرکزی گفت: امیدواریم که با رفع مشکلات حوزه مسکن بتوانیم 663 واحد باقی‌مانده از طرح‌های مذکور را تا پایان امسال به بهره‌برداری برسانیم و پرونده مسکن مهر در استان مرکزی بسته شود.

تسنیم

برچسب ها:

مسکن ،مهر ،تولید ،بافت ،فرسوده ،ساختمان 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman