آبان ماه برگزار خواهد شد؛

دومین همایش ملی مراقبت و نگهداری از ساختمان

دومین همایش ملی مراقبت و نگهداری از ساختمان
Facebook Twitter LinkedIn

۱۹:۴۷ | ۱۳۹۸/۰۴/۳۱

فیروز تکاور مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: با هدف کمک به ارتقای کیفی ساخت و ساز در کشور، دومین همایش ملی مراقبت و نگهداری از ساختمان با حضور جمع کثیری از اساتید، مهندسان و مسئولین عرصه ساختمان کشور در آبانماه سال جاری به میزبانی دبیرخانه دائمی مبحث ۲۲ مقررات ملی ساختمان در شیراز برگزار خواهد شد.
به گزارش اخبار ساختمان، فیروز تکاور ضمن بیان این خبر اظهار داشت: با توجه به اهمیت مراقبت و نگهداری از ساختمان و لزوم رعایت آن در چند سال اخیر و نیز تاکید و توجه وزارت راه و شهرسازی به خصوص معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، موجب برگزاری همایش در این خصوص شده است.

وی اضافه کرد: امیدواریم در این همایش بتوان مقالاتی جامع و کاربردی که در خصوص مراقبت و نگهداری از ساختمان ارائه می شود را در چهارچوب قانون در صنعت ساختمان سازی ثبت و اجرایی نموده و همچنین با توجه به در دستور کار قرار داشتن ویرایش مبحث ۲۲ مقررات ملی ساختمان نیز نقش به‌سزایی در این خصوص داشته باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: همایش مذکور با مشارکت معاونت مسکن وزارت راه و شهرسازی، دفتر مقررات ملی ساختمان، مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس، توسط دبیرخانه دائمی مبحث ۲۲ مقررات ملی ساختمان برگزار می‌شود.

پایگاه خبری وزارت راه

برچسب ها:

ساختمان ،همایش ،ساخت ،صنعت 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman