ترفندهایی برای نو کردن دکوراسیون منزل

ترفندهایی برای نو کردن دکوراسیون منزل
Facebook Twitter LinkedIn

۱۶:۴۷ | ۱۴۰۰/۰۷/۱۸

تغییر دکوراسیون یکی از لذت‌بخش‌ترین مواردی است که شادابی و نشاط را به فضای دکوراسیون منزل شما مهمان می‌کند. با چند تغییر ساده می‌توانید فضای خانه خود را متفاوت کنید.
به گزارش اخبار ساختمان، تغییر دکوراسیون منزل بدون هزینه همیشه در صورتی امکان‌پذیر و دلخواه است که در ابتدای امر زمانی که به خرید لوازم منزل اقدام می‌کنید، از بهترین اجناس و کیفیت‌ها انتخاب کنید تا در مرور زمان با تغییر مختصری در آن‌ها، تنوع خوبی به‌دست آورید. پس در انتخاب وسایل خود دقت کنید و در ادامه با این مطلب همراه باشید.

عکس‌ها و تابلوها

استفاده از عکس‌ها و تابلوها بخشی از تغییر چیدمان منزل به حساب می‌آیند، چون نسبت به سایر لوازم منزل هم کوچک هستند و هم زمان کم و هزینه کمی برای تغییر آن‌ها نیاز است.

استفاده از گلدان‌های گل

اگر از دسته افرادی هستید که در خانه از گل و گیاهان نگهداری می‌کنید و گیاهان بخشی از دکوراسیون داخلی منزل شما را تشکیل می‌دهند. بنابراین می‌توانید از تغییر در گلدان‌ها بهره بگیرید و از تغییر دکوراسیون منزل بدون هزینه زیاد لذت ببرید.

تزیین دیوارها

تغییر دیوارها با توجه به وسعت آن‌ها در خانه می‌تواند موجب تغییرات بزرگی شود که روح تازه‌ای در خانه بدمد. از جمله راهکارهای تغییر دیوارها را می‌توان به ایجاد طرح روی دیوار، نقاشی روی دیوار و چسباندن استیکر اشاره کرد.

تغییر و تولید اکسسوری‌های خانه

تغییر اکسسوری‌ها مانند آباژورها، کوسن‌ها، مجسمه‌ها و به‌طور کلی وسایل تزیینی می‌تواند راه خوبی برای تغییرهای بزرگ باشد که ما را به هدف تغییر دکوراسیون می‌رساند.

تغییراتی برای مبلمان

مبلمان مانند دیوار بخش مهمی از خانه را تشکیل می‌دهد و تغییر آن می‌تواند حس تازه‌ای دهد. برای تغییر مبلمان ایده‌های زیادی وجود دارد که در زیر به ایده‌های عملی آن در خانه اشاره شده است.

رنگ آمیزی دوباره مبلمان چوبی

اگر صندلی‌های ناهار خوری چوبی دارید، می‌توانید رنگ آمیزی آن‌ها را تغییر دهید. به‌طور مثال اگر قهوه‌ای هستند، رنگ طوسی، قرمز، سبز، آبی و … را که با خانه هماهنگی بیشتری دارد انتخاب کنید و صندلی‌ها را رنگ‌آمیزی کنید. متاسفانه رنگ‌آمیزی مبل‌ها در خانه مقدور نیست ولی می‌توانید آن‌ها را به دست تعمیرکاران مبل بسپارید و برای تغییر دلخواه خود، تعمیرکار را هدایت کنید.

استفاده از فرش‌های کهنه

فرش‌های کهنه همیشه در تغییر دکوراسیون منزل نادیده گرفته می‌شوند. یکی از روش‌های تغییر دکوراسیون منزل بدون هزینه تبدیل فرش‌های کهنه به ویژه فرش‌های دستی قدیمی به کوسن، تشک، مبل پاف و فرش جلودری است.

تغییر در پرده‌ها

برای تغییر دکوراسیون منزل تغییر در پرده‌ها با توجه به فابریک نرم و انعطاف پذیر آن‌ها می‌توان راحت‌تر از سایر لوازم خانه باشد. تغییر رنگ چوب پرده‌ها، گلدوزی پرده‌های قدیمی و تبدیل آن‌ها به کوسن و روتختی از جمله تغییراتی است که در پرده‌ها قابلیت اجرا دارد.

دلتا

برچسب ها:

دکوراسیون 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman