هزینه ی تعمیرات پکیج چقدر است؟

Facebook Twitter LinkedIn

۰۹:۴۳ | ۱۴۰۱/۰۳/۱۰

آمار خرابی پکیج ها معمولا در روزهای سرد به مراتب بیشتر از روزهای گرم است. پکیج وظیفه ی گرمایش خانه و گرمایش آب را برعهده دارد.

به گزارش اخبار ساختمان، خرابی پکیج یکی از مشکلات رایج ساختمان ها است که باید جهت رفع خرابی در سریعترین زمان ممکن اقدام کرد.

 

افراد سودجو معمولا برای تعمیرات در مواقع مختلف، هزینه های مختلف از شما دریافت خواهند کرد. برای مثال هزینه ی تعمیر پکیج را در روز سرد به مراتب بیشتر از روز گرم حساب خواهند کرد! در صورتی که تعمیرات پکیج یک هزینه ی ثابت و نرمی دارد.

 

المان های مختلفی در تعیین قیمت تعمیرات پکیج موثر است. به صورت جزئی موارد موثر در افزایش یا کاهش هزینه ی تعمیرات پکیج را بررسی خواهیم کرد.

 

نوع پکیج شما

 

قدیمی یا جدید بودن، زمینی یا دیواری بودن پکیج در تعیین هزینه ی تعمیرات دخیل خواهد بود. اول باید تمام مشخصات دستگاه را اعلام کنید تا کارشناسان برای اعلام میزان خرابی اقدام کنند.

 

برخی از تعمیرکاران توان تعمیرات دستگاه های مختلف را ندارند.

 

تعمیرات پکیج

 

برند دستگاه شما چیست؟

 

خارجی یا ایرانی بودن دستگاه شما، در تعیین هزینه ی تعمیرات دخیل خواهد بود. تعمیرات یک فرایند تخصصی است و برای تعمیرات برخی از برندها سرویسکاران باید آموزشهای مکمل و خاصی ببنینند به همین علت هزینه های تعمیرات شما متغییر خواهد بود.

 

میزان خرابی دستگاه شما چقدر است؟

 

مهمترین عامل تاثیر گذار در تعیین نرخ تعمیرات، میزان خرابی دستگاه شما است.

 

بعضا با یک سرویس ساده بدون نیاز به تعویض قطعه کار تعمیرات شما انجام می شود و در برخی موارد بیشتر قطعات پکیج شما آسیب دیده اند و نیاز به تعویض دارند. باتوجه به متغییر بودن هزینه در بخش های مختلف، اول باید میزان خرابی دستگاه شما مورد بررسی قرار گیرد.

 

این فرایند الزاما توسط کارشناسان اتفاق می افتد و بعد از تایید شما فرایند تعمیرات آغاز خواهد شد.

 

در صورت تمایل می توانید به مقاله هزینه ی تعمیرات پکیج مراجعه فرمایید تا جزئیات بیشتری در این باره بدست آورید.

 

نمایندگی معتبر یا سرویسکار آزاد

 

یکی از عواملی که باعث بالارفتن هزینه های شما می شود، کمک گرفتن از سرویسکارهای آزاد است. اگر تعمیرات تخصصی پکیج خود را به نمایندگی های معتبر و مجاز بسپارید، هزینه هایی به مراتب کمتر از سرویسکارهای آزاد خواهید داشت.

 

پیشنهاد می کنم برای فهمیدن این موضوع به سایت تهران سرویسکاران مراجعه کنید و لیست نمایندگی های مجاز تمام برندها را از منوی اصلی سایت مشاهده کنید.

 

ما نمایندگی بوتان و نمایندگی ایران رادیاتور به صورت رسمی و مجاز در تهران و کرج هستیم.

 


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman