با سرمایه سه میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم؟

با سرمایه سه میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم؟
Facebook Twitter LinkedIn

۱۴:۳۷ | ۱۴۰۱/۰۵/۰۸

با سرمایه سه میلیارد تومان می توانید در منطقه شرق پایتخت واحدی ۲۵ ساله در تهران نو با متراژ ۹۰ متر و ۲ اتاق خواب را خریداری کنید.

به گزارش اخبار ساختمان، در گزارش زیر به بررسی مشخصات آپارتمان های سه میلیاردی شرق تهران خواهیم‌ پرداخت.

 

محله های شرق تهران یکی از شلوغ ترین و محبوب ترین بخش های شهر تهران است. شرق تهران علاوه بر قیمت مناسب، از امکانات نسبتا خوبی نیز برخوردار است. اگر قصد سرمایه گذاری و یا خرید خانه با بودجه حدود سه میلیارد تومان در این منطقه را دارید تا پایان این گزارش همراه ما باشید.

 

با سرمایه سه میلیارد تومان می‌توانید واحدی ۲۵ ساله در تهران‌نو با متراژ ۹۰ متر و ۲ اتاق خواب را خریداری کنید. همچنین واحدی دیگر در پیروزی، با متراژ ۷۵ متر و ۲ اتاق خواب با توجه به گذشت سه سال از ساخت آن، قیمتی معادل سه میلیارد تومان دارد.

 

اگر قصد خرید مسکن در نارمک را دارید، می توانید واحدی ۲۵ ساله با متراژ ۷۳ متر و یک اتاق خواب را با قیمتی بالغ بر ۲ میلیارد و ۹۹۰ میلیون تومان خریداری کنید. اگر سرمایه کمتری برای خرید خانه در این منطقه در اختیار دارید می توانید واحدی ۶۳ متری که ۱۸ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ خوابه باشد را معادل ۲ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان خریداری کنید.

 

واحد آپارتمانی ۱۸ ساله در مجیدیه با متراژ ۸۵ متر و ۲ اتاق خواب در روزهای گذشته معادل ۲ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

 

و اگر با سرمایه ای کمتر قصد خرید ملک در شرق تهران را دارید می توانید واحدی ۲۱ ساله در محله نیرو هوایی با متراژ ۸۲ متر و ۲ اتاق خواب را معادل ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

 

برای خرید واحد آپارتمانی ۷۳ متری در تهرانپارس شرقی با توجه به اینکه ۱۷ سال از ساخت آن گذشته است و ۲ خوابه است به بودجه‌ای معادل سه میلیارد تومان احتیاج دارید. همچنین با این سرمایه می توانید واحدی ۹ ساله با متراژ ۷۵ متر و ۲ اتاق خواب را در همین منطقه خریداری کنید.

 

توجه داشته باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله های یاد شده را تبیین نمی کند. قیمت مسکن در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

 

آپارتمان های سه میلیاردی شرق تهران
محدوده متراژ قیمت هر متر مربع (تومان)
تهران نو 90 33.330.000
پیروزی 75 40.960.000
نارمک 63 46.825.000
مجیدیه 85 34.700.000
تهرانپارس شرقی 75 40.000.000
نیرو هوایی 82 35.365.000

 

منیبان

 


برچسب ها:

بازار مسکن ،قیمت مسکن 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman