مدیرکل دفتر حراست سازمان ملی زمین و مسکن منصوب شد

مدیرکل دفتر حراست سازمان ملی زمین و مسکن منصوب شد
Facebook Twitter LinkedIn

۱۵:۳۲ | ۱۴۰۱/۰۵/۱۲

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل دفتر حراست این سازمان با اشاره به اینکه اشراف اطلاعاتی مهمترین وظیفه دفتر حراست در هر سازمانی است گفت: درایت، هوشیاری و تجربه آقای سادات می تواند به تقویت جایگاه دفتر حراست در کل مجموعه وزارت راه و شهرسازی منجر شود.

به گزارش اخبار ساختمان به نقل از روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن، علیرضا فخاری با بیان اینکه حفظ اطلاعات پرسنل و حفاظت از اسناد و اماکن فیزیکی از موارد مهمی است که در حوزه ماموریت های دفتر حراست قرار دارد، افزود: باید به دنبال تقویت ضریب نفوذ حوزه حراست در سطح وزارت راه و شهرسازی باشیم.

 

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: پیشگیری از وقوع مشکلات اطلاعاتی و برآورد صحیح این مشکلات می تواند سازمان را از خطرات بعدی حفظ کند و محیطی امن و آرام برای ادامه فعالیت ها و ماموریت ها در اختیار کارکنان و مدیران قرار دهد.

 

وی در پایان از تلاش ها و زحمات اسماعیل قهرمان مدیرکل سابق دفتر حراست سازمان ملی زمین و مسکن قدردانی کرد و برای ایشان در سایر بخش های زندگی آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

 

در این نشست رجبی رئیس مرکز حراست وزارت راه و شهرسازی نیز با توضیح اینکه مبارزه با فساد و ناکارامدی از اولویت های مرکز حراست وزارت راه و شهرسازی است گفت: رویکرد ما در مرکز حراست وزارت راه و شهرسازی شناسایی نارضایتی ها و راهنمایی و مشاوره به مدیران برای رفع این موارد است.

 

وی عملکرد مدیرکل سابق سازمان ملی زمین و مسکن را مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: تغییرات لازمه حیات هر مجموعه سازمانی است و این موضوع در سازمان ملی زمین و مسکن نیز ناگزیر بود.

 

رجبی با بیان اینکه جامعه مخاطب حوزه مسکن در کشور کل جمعیت یعنی همه ۸۵ میلیون نفر ایرانی هستند اضافه کرد: سازمان ملی زمین و مسکن به عنوان یکی از متولیان اصلی طرح نهضت ملی مسکن موظف است از تمام توان خود برای افزایش رضایت مردم استفاده کند.

 


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman