نشست رفع مشکل تعاونی های شمال و شرق تهران

نشست رفع مشکل تعاونی های شمال و شرق تهران
Facebook Twitter LinkedIn

۱۶:۳۵ | ۱۴۰۱/۰۵/۱۲

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در نشست رفع مشکلات تعاونی های شمال و شرق تهران با اشاره به اینکه حل این مسئله یک امر فرا استانی است گفت: تاکیداتی که مقامات ارشد نظام و از جمله مقام معظم رهبری برای حل مشکل این پروژه ها دارند نشان از اهمیت موضوع دارد و امیدواریم بتوانیم با همفکری و همگرایی میان بخشی هرچه زودتر این مشکل را برطرف نماییم.

به گزارش اخبار ساختمان به نقل از روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن، علیرضا فخاری با بیان اینکه در جلساتی که پیش از این برای حل مشکلات تعاونی های شمال و شرق تهران برگزار شد دستورالعمل حقوقی حل این مسئله توسط سازمان ملی زمین و مسکن تهیه شده افزود: حالا باید با پیگیری استانداری تهران این دستورالعمل مراحل اجرایی خود را طی نماید.

 

در این نشست که معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، نماینده ای از معاونت شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران و اعضای هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن حضور داشتند، معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: در گام نخست باید اراضی جایگزین شناسایی شوند و پس از حل مشکلات آماده سازی، این اراضی در اختیار تعاونی ها قرار گیرد.

 

وی در ادامه با بیان اینکه از آغاز طرح نهضت ملی زمین و مسکن ادارات کل استانی برای بیش از یک و نیم میلیون واحد پروژه نهضت ملی مسکن، زمین تامین کرده اند ابراز امیدواری کرد: با جدیت، تعهد و روحیه جهادی سهم خود را برای تامین زمین های جایگزین برای تعاونی های ۳۳گانه و تعاونی مسکن شهرک زیتون به انجام می رسانیم.

 

فخاری با بیان اینکه حل مشکلات این خانواده ها مورد تاکید مقامات عالیرتبه ملی است بوده است اضافه کرد: همین امر رفع این مسئله را برای ما تبدیل به یک تکلیف شرعی می نماید.

 

وی در پایان پیشنهاد تشکیل کارگروهی متشکل از نمایندگان سازمان ملی زمین و مسکن، معاونت معماری و شهرسازی، شرکت عمران شهرهای جدید، معاونت امور عمرانی استانداری و اداره کل راه و شهرسازی صادر نمود و مقرر شد یک مسئول هماهنگی برای اجرایی سازی تصمیمات این کارگروه تعیین شود.

 


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman