معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 4 خبر داد:

اجرای طرح زمستان گرم در سطح منطقه

اجرای طرح زمستان گرم در سطح منطقه
Facebook Twitter LinkedIn

۱۵:۱۸ | ۱۴۰۱/۰۹/۰۷

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 4 از اجرای طرح جمع آوری و اسكان افراد بی سرپناه در زمستان 1401 خبر داد و گفت: در روزهای سرد زمستانی گرمخانه شهرداری این منطقه آماده پذیرش افراد بی خانمان و کارتن خواب ها است.

به گزارش اخبار ساختمان به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4، اسمعیل قضاتلو با بیان این خبر گفت: در راستای اجرای طرح حامی شهر و زمستان گرم، واحد آسیب های اجتماعی مركز خدمات منطقه با توجه به برودت هوا و لزوم ساماندهی افراد آسیب دیده اقدام به جمع آوری و اسكان كارتن خواب ها، معتادین بی سر پناه و ... می کند.

او افزود: مددسرای منطقه چهار با مساحت 280 متر مربع آماده پذیرایی از آسیب دیدگان اجتماعی است و به منظور رعایت هرچه بیشتر دستورالعمل های بهداشتی به تشك، پتو، بالشت و همچنین روكش های فومی تشك و بالشت مجهز شده است.

قضاتلو با اشاره به گشت زنی، شناسایی، جذب و ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی در نقاط آسیب خیز محلات 20 گانه گفت: در روزهای سرد زمستانی گشت زنی از نقاط آسیب خیز منطقه همچون زیر پل ها، ساختمان های نیمه كاره، زمین های بایر و خرابه ها، كنج ها و... به صورت مستمر و شبانه روزی ادامه دارد.

گفتنی است شهروندان در صورت مشاهده افراد بی خانمان می توانند با سامانه ارتباطی 137 تماس بگیرند.


برچسب ها:

شهرداری منطقه 4 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman